2 dagar kvar

Snart kommer Robban. med svenskt godis (MARABOU) och kanske en fodelsedags present? ;)
Mamma har iaf skickat  med en present at mig, rar hon ar!!
Fan jag verkligen orkar inte vanta langre, vill att det ska vara torsdag!!

Vill sitta pa den dar farjan och vara pa vag.. BAHAMAS here i come!
men ne inte an inte tre fuckings evighetsnatter till.
Imorgon ska jag och Emma pa bio eller vad vi nu hittar pa da kommer tiden ga lite fortare.
Kan bli att se a nannys diary, ratt passande nar man ar har som en barnskotare.


Traningsvark i armen har jag fran tennisen, eller om det ar min gamla skada som gor sig pamind, vem vet!? Den ska inte fa mig att sluta med vad jag tycker e kul enda. Nu ska jag ta ett apple och ga till sangs.. Inte de roligaste bloggandet idag kanske, men kande att jag behode skriva nagot...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0