Boobwling


Idag har vi vart och bowlat, yiiiha det var grymt kul.
Vi var forst pa Cheesecake factory och kaka, eller de kakade mat och jag var dar for desserten ;).
Mat ar ju inte riktigt min grej ar mer for gottis, bestallde en FEET GODIVA brownie with ice cream och hot fudge. Smakar kladdkaka ungefar, men palla inte hela. Kika hur fet den var.


Linda och Jag.

Efter Cheseecake kilade vi till bowlingen.. Boca bowl.
Dar fick vi vanta ca 25 minuter sa jag och Emma drog en dans pa en san dar grej ni vet. Haha vi var bast, right?



Sen ropade dom upp att det var var tur, wiiie.
Robin, en tjej fran afrika. hade aldrig bowlat forut eller druckit bars haha. Pa tiden for en bira da tycker jag ;)
Hon och jag bestallde varsin bars sen bowla vi, hur kul som helst.
Jag rakade visst spracka golvet..ash, sant som hander nar burdar bowlar ;).
oo vilket party humor jag vart pa, dansa dansa dansa!


   
1. Robin o Emma. 2.Sandra som spracker golvet. 3.Checka in dom dara. 4.Nu ar det jamt, men jag ska vinna!


Time to go...


Kommentarer
Postat av: caroline

way to go Sandra! spräcka golvet! haha

2007-08-26 @ 19:43:56
Postat av: Anonym

haha aa raka vist kasta klotet ratt i golvet ;)

2007-08-27 @ 05:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0