cOme On lUfsE tUfs

Min sotaste vovve har borjat piggna till lite nu men han har fortfarande dropp och ska overnatta annu en natt pa Stromsholms. Hoppas att de ger honom ratt behandling sa han blir bra i magen.
Kampa pa min kare jycke !!
Vill ha dig pigg och alert nar jag kommer hem.. massa bus !!!

Mamsen har varit och lagt blommor idag pa W's grav fran oss i familjen plus Lufsen saklart. Lufs och W var valdigt fortjusta i varandra de busa massa ihop nar han var har. Vila i frid nu

image136

Imorgon har jag en ledig dag.. Vad ska jag gora dara? Blir nog en tur till stranden efter jag vart hos nagel tjejen.
Bara det att nu kanske jag blir sjalv pa stranden och det ar ju lite jobbigt om man trottnar efter nan timma och maste vanta lange pa skjuss. Hade velat shoppa men jag har ju inga pengs till det just nu och jag vet att jag inte klarar av att bara titta. Det ar liksom omojligt for mig att ga in i en affar utan att kopa nagot. Viken affar som helst, jag hittar alltid nagot jag verkligen behover och nagot som alltid verkligen behover mig.
Kampigt lage, jo tack jag vet..

Idag saknar jag mina kara djur sa j*vla mycket, vill ha dom har ! ! 


Kommentarer
Postat av: SAra

Stackars hunden =/

2007-08-23 @ 16:55:10
Postat av: Caroline

Du måste ha det jobbigt du :P fördriver tiden med att springa i butiker i Florida!! :P Du måste visa mig de bra och billiga affärerna när jag kommer! Puss =)

2007-08-23 @ 18:10:48
Postat av: Anonym

mm min lufs. men han ar hemma nu.. han maste ga pa en fisk och kyckling diet i 2 veckor med ris.
Latt att jag ska visa dig
:)

2007-08-23 @ 23:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0