Coral spring mall

Idag gick jag upp ratt skapligt eftersom jag och Catrin skulle hinna gora nagot innan jag borjade jobba, vi planerade stranden. Jag kila ut pa min promenad och tog sedan en harlig loddrig dusch. Massa luder overallt nar jag duschar, hur mysigt som helst. Sen ringer Catrin och det ar fortfarande lite molnigt ute sa vi skippar den dar iden med stranden. Det bli Coral springs mall istallet.

Dar traska vi omrking i affarerna, oo hittade egentligen jatte mycket jag skulle kunnat kopa, men vill enda spara pengs till nasta vecka. Da ska jag shoppa och semestra i Bahamas eller vart vi nu hamnar haha.
Men det rakade enda bli ett par grymt mysiga mjukisar, heta underwear och svarta tights.
Hade det hettsigt jobbigt inne pa Victoria secret vill jag lova, fattar inte att jag klarade att ga darifran utan nagot!
Ska kopa en parfym dar nasta gang sen en fin fiin bh.

Var tillbaka lagom tills jag borjade jobba, Bret hade dock hunnit pissa pa golvet. Harligt de dar !
La en handduk over det och duschade av honom, sen var det lek och stoj.
Kristina's foto bok kom med posten, jag ar med pa nastan varje sida! Kanns bra det dar, kanner mig valkommen har. De forsoker inte gomma mig precis ;).
Senare akte vi ivag och hyrde film.. Jag hyrde en alldeles vardelos film, lite angest over det. Skulle ha hyrt den dar MOAN med Justin Timberlake istallet, visste det!!
Filmen jag hyrde hette Code name THE CLEANER.
Blir nog en valdigt lugn och ensam helg for mig sa kan kila till Blockbuster och hyra den andra filmen imorgon istallet. myspys.
Men pa sondag da lar det bli Tennis.....Emma, du e val pat igen? haha.

O vet ni vad jag ser nu, det ar time for The girls next door. och vet ni vad? Pa sondag borjar nya avsnitt..

 
1. Dagens outfit. med min nya "klanning". 2. mysiga mjukisarna.. Digga baken bast pa dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0