En vat tennis match med Emma

Haha ja javlar ja det var en pers vill jag lova, Tennis i Florida ar inte som tennis hemma i sverige.
Vi var val vid tennis plan vid halv fem tiden och det ar ju ratt sent, borde inte vara jatte varmt.. psssh
Vi spelade i 15 minuter sen var det dricka paus och svetten sved i ogonen.
haha det ar ju helt sjukt vad kul det ar med Tennis ratt svart ocksa innan tankte jag, hur svart kan det va? skjuta over en boll over ett nat.. aa svart ar det men mycke springa och mycke svett. Bra traning ;)
Insag ocksa en grej dar med varfor killar tar sig pa skrevet ofta.
Jag hade val tre bollar i shortsen (for att slippa ga och hamta nya nar det behovdes) och dom gick man och klamde pa mest hela tiden, javla tur att jag inte ar kille men det kandes kul att ha nagot att klamma pa haha..
m tennis ar nagot vi ska fortsatta med, men nasta gang far det bli runt sju tiden da borde det vara lite svalare haha.
Efter var schysta vata match blev det dopp i poolen, grymt skont!!

Min Tennis utsyrsel (pappan garva at mina "traningskor") kommer det en bild pa sen hm nar jag traffar Emma igen, glomde mina viktiga saker i hennes pase, mobil och kamera.. Min kamera som jag behover nu i New hampshire. Aja fika imorgon pa Starbucks da Emma?

Pappa John sa att jag har gjort ett excellent jobb har hemma medans Kris har vart borta, yiiaj A+ to me! B- for the boys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0