Forkyld och elandig

Men enda inte.. Jag kan inte vara allt for elandig, ar ju i USA.
Inge tid att deppa har eller vara forkyld, vore da enda skont att grava ner sig en heldag och glo pa film med lite moff. Men man har inte tid for sant, man vill hela tiden gora nagot. Som att man stressar omkring for att inte missa nagot.
Imorse var jag sa sjukt trott men kunde inte lata mig sova langre UPP UPP UPP ut och ga gor nagot KVINNA!

Jag och Kristina akte till Walmart sen till Target.
Sandra som sprarar pengar till Bahamas rakade val handla upp $ 50 enda, ooops.
Blev en svart stickad klanning, en orange plus massa andra somriga farger Bikini. Skvaller tidning, negellack, sour patch och Kellogs snack bar blueberry.

Pa torsdag ska jag och Kristina till en van till henne som ska kolla pa mina naglar, mina naglar som inte tycks kunna ha nagellack. Jag malar pa lacket pa kvallen sen vid lunchtid dagen efter ar det redan borta pa massa stallen. WHAT IS WRONG? stupid nails. 

Min stackars sota LUFSEN ligger pa Stromsholms med dropp.. :'(
Kanns trist att vara pa andra sidan jorden nar han ar sjuk, finns inget jag kan gora inte ens komma och klappa honom. Mamma ska ringa mig imorgon bitti och beratta hur natten gatt for honom. Hoppas det inte ar sa allvarligt
.
image134


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0