Fyndat pa K mart

Idag tankte jag och Catrin aka till stranden, men vi bestamde oss for att gora det imorong istallet, hon ska ringa och vacka mig. Seg som man ar, men vad ska jag upp och gora liksom? ;)
Akte istallet med Kristina till K mart dar jag fyndade en beach bag ($4), en "drop it like it's hot" tshirt med Ralph i simspons, sen en tandborste och tuggummi ;). Just ja nagot man tvattade ansiktet med tog jag ocksa.. Hoppas  det funkar, ser liksom lite prickig ut just nu.. tokiga finnar vad finns dom for?

Here is some pictures:
  

Yeeea Drop it like it's hot..
Svenskt godis imorgon och en Robban!! Men han funkar som svenskt godis han med !! Bada gar att....

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra stavning Sandra.. Simpsons ;) sa dar ja.

2007-08-28 @ 20:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0