Hairspray

Hm.. vilken besvikelse, trodde pa en rolig film men nEEEJ!
Bara massa sang och dans, hur trist som helst.
Garvade till nar farsan blivit utslangd och sov pa ett gang pruttkuddar, det var kul men resten sog.
Tur att jag hade Emma som sallskap hon ar ju roliga ivaf !!!
Vi var sa gott som ensamna i bion var kanske 6 personer till haha det sager ju en del om filmen.
hur som helst nu har jag sett den och jag vill aldrig se den igen!

S av tio. och det Esset ar for pruttkudden och John travolta as mama!

¢¾

Kommentarer
Postat av: Sara

haha börjar fan digga hårdrock :)

2007-08-04 @ 19:18:58
Postat av: Sara

hehe nje jag blev tokig provade massa kläDer men tyo alla var fel storlek. jag har hamnat mellan 2 storlekar.. träligt!

2007-08-05 @ 02:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0