I vantan pa Catrin

Sitter har vid datorn. Catrin ar pa vag, vi ska till BEACHEN!
Var ute pa en skon promenad i morse men den var varm, varmare varmast!

Har skickat ivag lite foton som ska skrivas ut pa Walgreens sen ska jag borja med min scapbook.
Scrapbook ar nar man gor ett foto album och pyssel runt omkring fotona typ.
Nagot som passar mig utmarkt, jag alskar att pyssla och foton ar alltid kul! Kristina sitter har bredvid mig vid sin dator hon har just gjort klart sin bok med foton i och jag fick en hel sida for mig sjalv !! Det var rart gjort, det ar kort nar jag solar, leker med Bret och nar jag ar och tubing. Sandra's page!

Vad ska mitt foto album dopas till..forslag?
Tankte nagot om Min tid i Florida, men vill fa till det lite roligare..
Sandra's life in Florida? Aa tips vore grymt ;)

i'm so happy, happy happy happy ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0