i vantan....

aa bara vantar och vantar... kom hit nu da!!
Snokat omkring pa andra bloggar nu och hittade det har som tidsfordriv.
Den har evighets vantan dodar mig ! ;) JAG VILL TILL BAHAMAS!
mm sen ata marabou!! och pussas..



Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger som det numret som står här:

17. Billy
40. Emman
37. Emelie H
36. Eliins Rikard
48. Fia
35. Eliin
24. Camilla
66. Grannen
72. Hella
54. Fjalle
21. Bobban

F: Har du pussat nummer 72?
S: uhm...vasa du sa du? 

F: Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36?
S: Haha, mitt basta minne med Eliins pojkvan?

F: När ska du träffa nummer 48?
S: Det blir nog inge mer med det..

F: Är nummer 54 söt?
S: Jaa han med notknackar rumpan, klart han e sot.

F: Vad var ditt första intryck av nummer 35?
S: aa this is a girl in my style ;)

F: Hur träffade du nummer 17?
S: Forsta gangen var for evigheter sen pa nagot skogstorps disko jag och Kussefinen planka in pa.

F: Gillar du nummer 21?
S: Bobbisch, sa klart.. Dj RobAngel

F: Har du träffat nummer 40 den senaste månaden?
S: Nope, jag ar fast pa andra sidan jorden.

F: När såg du nummer 72 senast?
S: 72 igen.. ute pa Lotus kan jag tro va ju da ett tag sen
.
F: Har du varit i nummer 66 hus?
S: haha det har val hant

F: När är nästa gång du ska träffa nummer 24?
S: Cami... sa fort jag kommer hem hoppas jag.. Vill traffa alla toser da!!

F: Är du nära vän med nummer 37?
S: Ne.. men vi har allt vart.. Vi sma fjortisar fran skogstorp ;)

F: Har du gått på bio med nummer 40?
S: Ne men mycket annat har vi allt gjort :)

F: Skulle du kunna gå ut med nummer 72?
S: aeh nu far du val ge dig..

F: Vad pratar du och nummer 54 oftast om?
S: Allt snurrigt vi har i tankarna..

F: Känner du nummer 48?
S: mjo..gamla Restaurangare

F: Skulle du kunna ge nummer 21 en kram?
S: Mm det skulle jag.

F: Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54?
S: Ar nog ingen vanskap..vad jag vet. men etuna ar inte stort sa de lar ju ha traffats   

F: Hur länge har du känt nummer 35?
S: Jag vet inte.. men nagot ar ar det val nu.. Eller vad sager du Eliin?

F: Har nummer 17 ett förhållande?
S: fan vet jag

F: Har du velat slå nummer 40 i ansiktet?
S: Ne skulle aldrig ge Emman en boX.

F: Hur träffade du nummer 35?
S: Jag och Elin traffades val med Sara nan gang. Sara tyckte vi skulle passa sa bra ihop. Sa ratt hon hade :)

haha det har var lite kul.. nu har tiden gatt lite snabbare endast 6 timmar kvar, 5 tills vi aker till F:t lauderdale. Nu ska jag badda upp sangen. Smell ya later folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0