i'm so excited

weee nu sitter hjartat pa planet pa vag hit, det ska bli sa kul !!
Sa nu ska jag ut pa min promenad, sen dra lite simning och andra ovningar. Maste ju vara het nar han kommer ;)
Sen har jag ju en del att fixa ocksa, ta upp extra sangen, PACKA fy vad jag verkligen hatar att packa!! och bara stada upp i rummet sa det e fint dar..
Ringde till Bahamas kryssning nyss ocksa for att hora att allt ar set to go tomorrow. and everething was all perfect. Sa klockan SEX imorgon bitti ska vi vara framme vid baten, for Robban kommer det ju bli enkelt att ga upp klockan sex for han ar ju van med de svenska tiderna, klockan ar da 12 i sverige, jag darimot kommer DO!! ;)
Catrin ringde och vackte mig idag, meen det blir ingen beach.. Kanske var lika bra? har ju en del att forbereda nu.
Vad fan sitter jag da har for?? NE sandra ut och ga nu !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0