Jetski

Fan sa grymt det ar..
John larde mig lite om sjons regler med sanna dar roda och svarta pelare som sticker upp ur vattnet hur man ska aka omkring dem och sa.. Easy!
Sen korde jag omkring dar varsta trafiken ute pa sjon idag, MASSA VAGOR!
Det var en ganska lugn fard enda for Bret var med och han haller inte i sig nage bra.

Senare kom Uncle Van hit och tog med mig och Kaileen pa en fard, han lat mig ocksa kora.
Haha fan vad jag rejsa omkring dar ute pa sjon jaga runt pa alla vagor jag hittade hoppade och skvatte massa.
Som Kaileen sa -You are a crazy driver!.
Efter vi kom tillbaka droppade typ kladerna om oss medans de pa Johns Jetski bara hade lite stank pa sig haha.
JEtskin jag korde ar nykopt och pigg som satan, roligaste leksak jag lekt med tror jag!

Gick runt lite i byn har med Kristina, vi smet ifran karlarna och barnen for lite shopping. Hittade tyvarr inget men en javligt mysig by.. lite Gotland over det hela, sma sota butiker overallt.

Hm nu gar barnen och lagger sig sa jag ska glo pa tv med de aldre :) Hoppas pa att morgondagen blir lika bra som denna!

Saknar mina Florida vanner ju! Vill ut pa krogen har, men har inga vanner. Forutom Pepper the dog ;).

Kommentarer
Postat av: sara

ja.. men ja har bett om fler arbetsdagar i parken nu tills vi stänger, sen ska jag ringa vikariepoolen igen i september o då ska de fanemej skriva in mig!!!!! grrrr.. men det klanske blir en sista minuten
med li o caroline, vi har pratat lite smått om det. men allt beror på priset.. men jhag återkommer..bah seg idag = söndag.. =)

2007-08-12 @ 10:56:08
Postat av: sara=)

Erik är Davves kompis som bor på landet vid david ungefär. Och jag har en till sak att berätta ;) Inte om nattis denna gång... :b men vi måste msna snart miSs u!

2007-08-15 @ 16:34:33
Postat av: immen

låter som om du har det bra där borta :D skojs !

2007-08-16 @ 11:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0