Kryssning till bahamas

Wiie pa torsdag aker jag och Robban pa semester, en kryssning till Bahamas dar vi stannar i 4 natter.
Ska bli sa underbart.. antligen far man lite nytta av sin nyinkopta VS dress ;).
Ska bli sa grymt mycket myspys, alkohol och bad!
Snorkla vill jag gora och en del shopping ar nog svart att undvika nar det galler mig haha.

Har ar lite bilder pa fran vart hotell FLAMINGO BAY

   

image162
Jag verkligen hoppas att jag lyckats boka in en dromsemmester for oss tva..
Det kanns som jag lyckats riktigt bra hittills ivaf, allt kanns perfekt.
JAG SKA LIKSOM TILL BAHAMAS, pa kryssning dessutom!

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt härligt =)

2007-08-27 @ 11:44:35
Postat av: immän

låter finemangen :D:D have a nice trip !

2007-08-27 @ 14:31:06
Postat av: Anonym

Spank you !! :D

2007-08-27 @ 17:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0