Kundvagnsrace i Parkland

Underbart... kidsen har borjat skolan och jag far sova lange lange i ett tyst hus !
Gick upp vid 9.45 for att ga ut och ga burr blaste massa men fros kanske i 4 minuter sen var det lika hett som vanligt, bara att det blaste mera.. Efter min promenix blev det dopp i poolen och lite simning, sooft !
Hela huset for mig sjalv.
Sen kom Kristina hem och jag borja gora min Scrapbook fan vad fin den kommer bli, hann fixa kanske 5 sidor idag ivaf. Kristina gav mig ett linne som hon kopt till sig sjalv men det var for ehrm litet. Det var jatte fint ett ribbat lila passa mig perfekt.. Spank you!

Var med Bret i parken och busat endel i poolen, en soft dag.. Varsta nice att det ska vara sa har nu, massa ledig tid!

Emma kom forbi sen och vi promenera i MORKA skogen till Starbucks, fika tajm!
Lange sen jag var pa Starbucks sakert 15 dagar sen, aj aj aj...
Nastan att jag glomt bort hur god min frappuccino ar, mumsfillibaba. Kul att traffa Emma igen vi prata om att jag kanske ska komma till Californien nar de ar dar sa jag tar mina sista dagar dar, hur grymt vore inte det? ;)
Sen glida fran Californien hem till november kylan i Sverige. Lovely !

Jo just ja 1 september ar ju min 20 ars dag och det ar ju klart ni vill ha min address sa ni kan fira mig och skicka fina kort.. Dumma mig att jag inte gett er min address lite tidigare ;)

Virtue
7237 NW 62nd TERR
PARKLAND FL 33067
USA

Varsagoda ! ha ha ha

Tankte visa lite tokiga pics har fran dagens Kundvagnsrace med Emma och flum bilder med mig och Catrin.
enjoY

  
Emma sitter nojt i Bj's kundvagn, sen kommer jag.. Kika hur stor vagnen ser ut! Vi parkerade parlan liggandes i en buske, eller hack eller va det nu blev. sa sjukt morkt ju. Men Thanks for the ride Parlan.

  
Kaka pa chilis... dessert pa Cheesecake dar vi posar pa parkeringen, drog en bio pa Muvica dar vi ser som lackrast ut. O yeea baby !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mitt hundrade inlagg ;)

2007-08-21 @ 16:05:29
Postat av: anneli

ooh, chillis har så goda soppor :) mmm.. Längtar tills jag åker :)

2007-08-28 @ 21:35:25
URL: http://annichans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0