Manikyr

Idag tog Kristina med mig till hennes van Terri, vi ska fixa mina naglar.
Helt underbar manniska den dar Terri, jatte trevlig. Sen hade hon 2 sota sma flickor som jag lekte lite med nar mina naglar var klara.
Hon borjade med att fila till dom, hon tyckte jag hade jatte fina naglar och forstod inte varor lacket inte faste.
Men efter hon filat till dom, buffrade hon dom, hade pa lite medel och tvattade dom.
Sen hade vi under coat pa, lacket (2 lager) och sa top coat.
Det vart hur snyggt som helst, bra jobbat Terri!! Spank you very mutch.
Nar vi sen skulle ga sa gav hon mig en buffer, nagellack, top coat, under coat och en nagel fil.
Sa himla rar ! Hon ville sno mig fran Kristina ocksa sa att jag skulle hjalpa henne med hennes sota barn istallet. haha mjo hade vart kul, de bor narma havet!! o Sandra alskar ju havet.
Kristina hade tankt betala for mig till Terri men hon ville inte ta emot nagra pengar, how sweet!
Gratis manikyr och nagel saker! oo a perfect day so far.
Blir sa glad nar folk e sa snalla mot mig, fortsatt sa USA! haha

  

Efter nagel fixandet motte jag upp Catrin, Emma och Linda vid Chipotle (en mexikans restaurang) och nej jag at inte dar, inte min typ av mat.. Jag och Catrin sag en FedeX ligga dar bredvid sa vi kilade in dar.
-mohaha nu javlars ska det fixas legg.
Forst kommer vi in och sma fnittrar sen nar vi ska fa igang den dar satans apparaten sa fattar vi ingenting och typ trycker omkring pa varje knapp vi hittade. Tjejen i kassan fragade vad vi skulle kopiera men vi ignorerade henne.
Sen bad vi om hjalp och jag var tvungen att leta upp nagot som vi kunde kopiera som inte var mitt legg, haha rev ut en sida ut en tidning och sa -i think this was the bag my friend wanted. haha ofta man kopierar upp den fran ett reklam blad ;) haha. kassorskan kollade skumt och nar vi val lyckades var det svart vitt.
Vi bytte kopieator och kopierade legget fran bada sidorna, haha det gick till slut.
men det ar inte klart an, men det ar en start. Hm undra om det ar sa smart av mig och skriva om detta pa natet?
ash.. kanner ju de som laser min blogg och ni borde ju veta hur jag ar. Party pingla. En partypingla har maste ju vara 21 sa vad gor man inte!?
Efter massa fnitter och trams inne pa Fedex kilade vi ut..
Emma jag och linda kila till stranden softa dar i kanske 1-2 timmar sen akte jag tag hem. Kul med tag! =)

Gick till publix och kopte M&M's som jag ska ha pa min glass och schampo och balsam, Sunsilk blonde.
Massa The girls next door pa tv idag, 3 avsnitt! yiihaoo.

 Kom just pa att jag gjorde en ganska fel fargbeskrivning av min nya bikini.. so this is the RIGHT colors. vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Caroline

Fina naglarna vart! Du Terri eller vad hon nu hette, har hon folk där som hjälper henne med barnen??
Gud vad fin bikinin var!

2007-08-24 @ 23:44:12
Postat av: Anonym

Nepp det har hon inte.. aa tackar :)

2007-08-25 @ 03:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0