massa jobb

Nu har Kristina lamnat mig, pappan och barnen for 5 dagar.. hur tors hon? haha
Kanns ratt jobbigt faktist att jag inte far nagot ledigt pa sa lange, nu nar Bret ar hemma fran skolan ocksa. Fan sa sjukt mycket jobb det kommer bli.. Vill att de ska borja skolan, vill det sa jatte jatte mycket.
Da kan jag gora saker pa dagarna och sen jobba pa eftermiddagen, hur soft som helst.
Men det kanns langt dit nu vill jag saga......o sa langt ;)

Ash bara bita ihop.. pa fredag ska jag och Emma ga pa bio denna gang blir det Hairspray.
Nu ar det tv dags, the girls next door ;)

¢¾

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Fan har kollat alla dina inlägg & bildern, usch va kul du verkar ha & brun som fan är du med. JAG VILL VÄL OSSÅ! :P

2007-08-02 @ 22:02:58
Postat av: Anonym

Du lar ju vara brun efter turkland !? Aa alltsa det ar helt underbart har men precis som hemma kan vissa delar av dagen vara at helvete, men det gar over sa fort har for allt e sa grymt kul!

2007-08-03 @ 03:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0