New hampshire (Varmland?)

Har antligen fatt tillgang till en varlds seg datorn har ute pa landet.. tror det ar modem till och med. visste inte att det excisterade langre ;)
Har ar det i alla fall helt underbart vackert, grymt!
Det paminner massa om Sverige typ Varmland tycker jag.
Stugan vi bor i ligger precis vid sjon sa vi ar ute och glider med bat och Jetskis om dagarna, sa javla grymt med jetskis!! Stugorna runt om kring har sa sjukt sota och den lilla byn Meredith ar hel mysig. skulle viljka vara har over jul, da kan man aka skidor ocksa plus att byn redan ser julig ut sa da lar den se tusen ganger vackrare ut i sno och massa julgranbelysningar.
Jag trivs riktigt bra har. Det trakiga ar val att det ar Sverige varme har, alltsa ratt sa kallt!!
Men om 7 dagar ar jag tillbaka i Florida varmen och den kvava luften.

Har okcsa hittat vad jag vill ha for husdjur nar jag kommer hem till sverige, en Chipmonk!! Tror det ar en jordekorre pa svenska.. Dom finns overallt har och ar sa grymt sota, maste ha en!! Men de gar inte att fanga! haha.
Aa jag trivs har pa landet ocksa, Johns brors familja ar helskona dom med. Vi bor 13 personer i en stuga :p..
Jar har en STOR sang for mig sjalv helt underbart skon ar den.

Nu ska jag och Pepper (hunden) ut pa en promenad har i skogarna..

Hoppas ni har det bra dar hemma !! Har lite svart att skriva pa den har datorn ifall mitt inlagg verkar skumt :p.
Men som sagt den ar saa grymt seg!

Caroline om du laser det har sa vill Kristina garna ha ditt telefon nummer igen :p Du kan skicka det till min Mail om du vill ([email protected])

KRumelur gott folk!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej tjejen!!
later som du har det bra daruppe anda trots din oro?
lr forsoker du bara holla uppe skenet :P
catrin halsar ocksa ha fortsatt roligt och kom tillbaka snart
kramar Emma

2007-08-11 @ 20:39:46
Postat av: Anonym

Hej!! ne jag har det hur bra som helst, helskona slaktingar dom har. Idag korde jag Jetski, helt grymt! uhm..ringer dig imorgon tror jag :)
kram pa er!

2007-08-12 @ 02:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0