Noden har ingen lag

Kanner mig lite fattig just for tillfallet sa jag har bara handlat vad jag behover den har veckan och tjej som man ar behover man alltid klader! Det ar nog lika viktigt som att skratta for skrattar man mar man ju bra och klader far en att ma bra.. Man kan aldrig skratta for mycket....if you know what i mean hoho.. Dumma reklam som satt sig i mitt huvud, ar en reklam pa radion som sager.. blabla bla If you know what i mean hohoho.
A hur som helst sa ar det jag och Kristina som har shoppat tva dagar nu, soft att shoppa pa arbetstid ;).
Har letat sovklader att ha pa mig nu nar man sover mycket borta och sa aker vi till New Hampshire  den 7 Augusti till den 17 Augusti. Da ska jag och familjen dela plats i en liten stuga sa da kan Sandra inte sova naken.. langtar redan tills vi aker hem fran New hamsphire for da ska jag och Robban aka till Bahamas tankte fira min fodelsedag dar, fan 20 ar gammal blir froken Sandstrom.. tiden gar sa fort, saknar lite utav min tid som ung faktist.. Nu gar det bara utfor ;).. Eller positiv som man ska vara, det ar nu det hela borjar.. Yiiiihaao !


   
1. Monkey t-shirt, fran bealls. ratt grym tycker jag, kan jag sova gott i.
2. Sout Pole t shirt, fran bealls.
3. sot topp fran rainbow.
4. promenad skor fran bealls.

Sandra tackar for siig.. Seee yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0