Overgiven

aa precis sa kanns det..
Inge ar inne pa msn nar jag vill och har tid, nu har jag jobbat massor ju och slappnar nu av framfor datorn med en smirnoff ice raspberry men ar det nagon som joinar lilla mig? ICKE!
Eller jo nu kom Macke kul att nagon har tid for mig i alla fall sa forsoker han pokern gar saklart i forsta hand. Grr.
Vart ar alla vakna personer som ALLTID hanger vid burken nu nar jag vill ha dom?
Overgiven det ar vad jag ar, Etuna sviker mig de har glomt bort mig.....

Svensk som satan har jag blivit har kanner jag. Idag nar jag var ute med Bret och ritade med Chalksen sa skrev jag mitt namn i gult & blatt ritade en svensk flagga och sjong pa "du gamla du fria...." Det var en vacker stund i mitt liv ska ni veta...Sandra Ultra Svensk. auwh sen kom Bret och skulle sopa lite och forstorde ALLT! da blev jag sur, gick in och svepte 2 glas vatten !! Som att det skulle hjalpa, men jag var jatte torstig och det hjalpte det for :)..

Imorgon ar det sondag och Kristina kommer hem.. Men jag maste jobba pa dagen, kanns pissigt.
Fast det har vart sa sjukt skont att arbeta nu nar bara pappsen vart hemma, allt ar sa mycket lugnare i huset och inte massa grinande hela tiden plus att jag bara far prata amerikanska. det behover jag!
Om  tre dagar aker jag och familjen till New hampshire for 10 dagar, dar ska vi dela 11 personer pa en liten stuga... mjo om det kanns bra sadu? nee fan..10 dagar utan somn for min del.. Men dagtid ska det bli sjukt kul att fa vara dar vi ska aka massa bat och waverunners, stugan ligger vid sjon sa bada bada bada ;)

GRATTIS CATRIN 20 AR IDAG!! Saknar diig... attans att du aker fran Boston nar jag kommer dit..

Ne nu ska jag in pa rummet trana lite och se pa film. Imorgon ska Sandra och Emma spela tennis det ska bli grymt! Behover trana borjar fan falla ihop har, men det blir battre nar kidzen borjar i skolan, da har jag massa tid for mig sjalv..

Imman: vad ar det for myspace blogg du har? Har ju slarvat bort addressen vettu..
Sara, hoppas du overlevde annu en harjad natt i Boras..



Kommentarer
Postat av: immän

sändra, there you have my blogg *kikar neråt* enjoy !

2007-08-05 @ 12:09:19
URL: http://immiiliii.spaces.live.com/
Postat av: Anonym

thank you very muchy :)

2007-08-05 @ 21:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0