Pictures from New hampshire

 
Lite halvseg Sandra i newport news (Virginia) dar vi vantade i 3 timmar pa att fa hoppa pa planet igen, pa en av de minsta flygplatsen jag nagonsin sett, ni ser ju bilden bredvid..pytteliten. Pilen som ar dar ser lite rolig ut da ;)
  
Dar e sangen jag sov i, pa overvaningen av stugan. De forsta natterna var vi 13 personer i stugan ;) Var lite jobbigt att sova men det var enda de roligaste dagarna. Diggar verkligen John's slakt. Den sista bilden visar hur det sag ut utanfor stugan.
  
En bild pa mig ute pa sjon, sen en fran baten och pa min favvo Jetski. Satan vad fort det gar och MASSA MASSA KUL! Ska lagga upp en bild nar jag ar ute och tubing ocksa men Kaileen var med pa den bilden och vet inte om jag far lagga ut bilder pa andras barn. Sa far vanta pa Kristina att hon skickar bilden nar bara jag ar pa tubing grejen.
      
Sandra och Pepper borjade sina promenader pa morgonen innan frukost, vi gick at vanster i korsningen dar promerar vi forbi de sota bruna huset med rosa knutar. Vi tar en forbjuden vag in mot en strand (no pets are allowed, members only, don't pass.. bla bla massa skyltar och en bom ivagen, men hey jag ar fran Sverige ;) forstar ju inte allt haha..) Pa stranden satter jag mig pa en sten och pausar, auwh beutiful huh? Drar en bild pa solnedgangen medans jag sjunger pa Gyllene tider haha. Sen promenerar vi in genom en al'e pa "Summerside" dar det e massa sma sota stugor strax darefter ar vi tillbaka vid stugan Pepper ar helt slut och staplar sig ner till sjon och badar. Pepper e en stor tjock vovvsing :).  Hander att vi stoter pa dom sota Chip monksen (JAG VILL HA) som springer runt stugan overallt.. CUTIEsar. Men visst ser naturen ut som Sverige? tyckte det var mycket som paminde om sverige.. Lite fler naturbilder maste jag val lagga ut, sen e det laggdags for mig, har suttit pa planet i flera timmar idag alldeles slut egentligen.

       

1.bensin macken pa sjon (jatte mysig sjo by), 2. mitt  emot macken ungefar. 3. en bild ut over sjon bara. 3.haha VOLVO. 4.Christmas loft, helt sjukt vilken mysig butik med massa julgranar, belysning och allt var sa sjukt fint och mysigt dar inne. VARSTA julstamningen mitt i sommarn ;). 5. Lobsters, ush dom var ackliga men jag var ju tvungen att lagga ut nagra av dom och ta en bild. 6. En bor i Boston. 7. Ja det ar val jag da, med den roda feta ;)

Vart en jadrans massa bilder.. men det ar val kul? :p.. Sara dar har du natur bilder ocksa..
Fan vad jag saknar mina vanner !!


Puss

Kommentarer
Postat av: Saraan

Naturbilder, lite sverige preCis som du Sa :D

2007-08-18 @ 18:17:29
Postat av: Caroline

Tittat in lite bilder från florida, du ser ut att ha haft kul på resan din! Faan vad jag längtar!!!

2007-08-19 @ 00:05:32
Postat av: Anonym

aa jag har det grymt kul.. idag blir det stranden med Catrin =)

2007-08-19 @ 18:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0