The Invasion

Jag och Catrin var pa bio igar.. Bio igen :)
Forst var vi pa stranden med helt sjukt stora vagor, har aldrig sett sanna vagor.
Tok roligat att bada i dom men helt omojligt att kunna sta emot en vag, jag vurpade och sogs runt dar under vagorna. tok grymt! Bikinin flog da av nagra ganger men ash vem har inte sett brost forut? ;)
Att vagorna blitt sa stora maste bero pa hurricanen som har stormat genom Jamiaca och det dar. En stark 4 lag Hurricane nivan pa. Det ar hettsigt. Undra om jag kommer fa se nagon har? Har ju vart med en en tropisk storm iaf och det ar ingenting mot en hurricane.
Efter stranden akte vi hem till mig, drog ett dopp i poolen och fixade iordning oss for kvallen. Mat och bio var planerna.
Vi kaka pa Chili's drog en dessert pa Cheesecake factory jag at en Carrot cake mums!
Sen var det bio dags.

The Invasion med Nicole Kidman.
Filmen borjade med att ett rymdskepp kraschade ner pa jorden och det var nagot virus som spred sig.
Vi tankte lamna salen och se pa en annan film da men sen blev den enda intressant sa vi stannade.
Ett virus borjade snabbt sprida sig over Amerika och enda sattet att undvika att fa det var att halla sig vaken och att undvika de smittade. Enda sattet att undvika att bli smittad var att inte visa kanslor. Visar man kanslor vet de smittade att man inte ar smittad och tar da tag i den och spyr nagon gegga over den. Nar sen den personen somnar sprider sig viruset i kroppen och den blir en av de smittade. (a lite tontigt) Men filmen var enda helt godkand. Den var faktist ratt bra. men den kan inte klassas som en rysare. Jag vill se en riktigt rysare.

SSSSS av 10.

image127



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0