Im dead man'

Galenskap...Kan inte stanna i den här stan för länge, need to calm down.. Men det går inte !!
Jag säger mot mig själv bara, men fyfan vad gott det är med Öl och det är så grymt kul hela tiden.
Har inte haft en sån här galen och kul vecka på länge.
I förrgår var det spritfest haha. Hästen och Snigeln hade två dunkar sprit och annat gott.. Och det var ju min dag jag lovat mig själv att bara chilla.. Utgång efter förfesten hos Anders mera sprit....Sen efterfesten också hos Anders med massa mera sprit. Jag som inte kan dricka sprit kan nog det endå ;) Brottades med min blivande man Hästen han är fan helskön! Vi ska gifta oss på kryssningen nu den 12 Januari.. På något sätt gick jag från festen och liftade till en annan polare med någon!? Vad tänkte jag med...

Dagen efter vaknar jag upp helt förstörd, verkligen pajj. Skulle till frisören men det hade blivit en dubbelbokning så de flyttade mig till dagen därpå (today), TACK GODE DU, fatta att sitta där helt försörd..
Senare på dagen ringde Elin och sa att de skulle till Hyttan jag tvekade i någon timma men helt plötsligt satt också jag där. Tänkte att en öl går ju bra och så kan jag passa på att käka.
Till maten bjöd personalen på shot, jag förstår inte!? Står det "sup ner Sandra" i pannan på mig?
Sen kommer Macke och bjuder på en lamborghini shiiet den var hetsig. Vips så var man igång igen.
Mange lockar över oss till Grappa där blir det ett gärn till och mera bärs, massa trevligt folk var det där uppe.
Mange berättade också att han och Finn gjort slut, lite trist men det fixar sig nog en dag så står han bara där igen ;)
Efter Grappa var det filmdags at Micke vi såg Shrek 2, Sunes sommar och barnprogrammen som började på morgonen. Mange kila till Statoil och köpte folkisar och munchii. Jag däcka vid nio tiden.
Vaknar upp lite halvt vid tolvtiden men somnade om, sen var det bara kämpa sig iväg till frisören med oborstat sovruffs, halv lortig och bara helt död.

Hos frisören blev det att klippa lugg och toppa mitt solförstörda hår... Nu är jag snygg igen =) Jag är skit nöjd, riktigt bra frisör det där.. Fridas klippotek, Helen!!
Hemma sen så sov jag en timma sen börjar telefon terrorn. Rolle ringde och berätta att han skickat mina bokningsuppgifter till min mail, så nu tjejer får ni lasta in pengar på mitt konto så allt e klart innan den 3!!
Wee det ska bli så sjukt kul !! Längtar som satan.. I min hytt blir det jag, Sara, Sara och Angelika. Värsta kul att Angelika ska med, hon e så himla flummig :) Sen Sara är ju alltid toppen !

Ne nu e det duscha sen öla eller chilla... you never know or i think i doo. mohahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0