Moore shopping

shiit pomefritt vad jag shoppat nu... swish *torkar svetten i pannan*
Pallar inte ta bilder, ni ska ju snart fa se mig live igen era stackare..
Blev en ny mjukis dress en typ rosa, tights, skor, scarf, parfym, lipgloss *4, body lotion, body mist, body wash, 3 trosor *sexy little thing* (VS), vaska, 2 toppar, en klanning, en topp till och en svar kajal.. Sen saa kanske vi hinner med Sawgrass mills imorgon med JOSSAN.. sa an ar det inte over... enda kanns det sa.
kul att alla segar min sista fredag :/ David bjod iofs over mig till sitt crib men jag vill inte chilla med han och hans tjej kusin m.fl... me don't know them.. Japp Sandra kan vara blyg ibland!
Glad att Alex fanns har sa jag slapp glo pa film sjalv..synd att hon somnar haha. 
Skulle med David och hans polare ut men nagot vart knas sa de skulle sitta och ha trakigt. Jag bjod med honom for imorn istallet.. da blir det HARD ROCK CAFE troligtvis.. Vi ska dit med en dansk brutta Catrin kanner, free alcohol. Dansk bruden hade skrivit oss pa en lista eller hur det var... however VI SKA HA FETT KUL no matterWHAT! .....Till Jossan -Pleaaaase schnalla !

Sa.. Lordag, Fira lucia, sitta i tomtens kna.. Sawgrass?, H A R D  R O C K.
Sondag.. SOUTH BEACH, Desperate housewives.
Mandag.. Airboat i everglades och se Alligatorer.
Tisdag.. Stranden? Starbucks, middag!?
Onsdag.. da ska vi sorja

Tankte lagga in lite beach och cheese bilder fran de senaste dagarna... oo ni anar inte vilket tip top vader vi har det, Soligt och 30 grader alltsa det ar helt underbart... Hoppas det haller sig pa sondag, south beach baby. Ska vi leta oss in pa Miami ink for att bli markta for livet?? joo  just jag har ju markt mig, haha where, WHAT!!? well you'll see... haha Sandra e knas sitter och skriver med sig sjalv... time to gooo
Smell ya later

     
1. ma' sis, Chris and Sandraa.. 2. oo adorable ;). 3. i can flyyyy. 4. soet Robin. 5. Cat. 6. Piren och en dackad amerikan.

Kommentarer
Postat av: Saraa

ÅÅÅÅÅH kan det inte vara JAG Som står på den där stranden ffs!!!!!!!!

2007-12-03 @ 21:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0