Pubrunda

Fredag morgon en trött Sandra vaknar upp och glor lite film med folket och planerade in kvällen lite smått med Micke som äntligen var ledig.. Det blir en pubrunda.
Även fast jag är helt förstörd tar jag mig ner på stan, klunkar en red bull och ger mig sen in på ölen igen.
Vi ser klart på en Wallander film och knatar sen ner på Centro genom källaren där Finn håller hus. Finn var lite trött och skulle nog ut senare om inte Mange skulle komma och hälsa på.
På Centro blidde det en öl, shot och en del snack, Johanna jobbade ju =)
Efter Centro gick vi till Lotus där vi träffa ekorren Anders, Sara kom också WoHo shit så glad hon blev och jag också såklart :) Vi stannade inge länge på Lotus eftersom det var så lite folk där men två vimmel han det bli..

 

En nyklippt Sandra och en nästan golvad Micke ;). Bild två, En Sara, Sandra och Karoline.

In på Harrys sen då, välkomnas med shot och öl och sen en cider. Var halvtaskigt med folk där med men det var endå kul, träffade lite folk jag inte sett på länge =)..
Vi drog vidare till Nybron sen där var det mer drag eller var det vi som blivit dragna!? i don't know.. Träffade massa massa roligt folk där. SEn körde vi ett shot race, Micke vann nog.. morr !
Vad hände sen!? Lite dans och vimmel tror jag. . . Sen fick jag Raki (Turkisk nationaldryck), fy inte allt för gott.
Japp japp som ni ser en massa alkohol fick jag i mig och vi drog ner och hälsa på Finn i tvättstugan, boka tid hos honom.. Sen efterfestades det en del och nån gång tidigt på morgonen däckade vi ..
En kul och knäpp helg... Liiite circus i det hela hahaha

Lördagen chillade vi film och så kom Macke och hämtade mig, Thank you so much !!
Li hade julklapps byte, WoHo. Camilla var till och med där, fan glad jag blev.
Vi som bytte klappar var, Emma, Sara, Li, Jag och Camilla.. Spelade lite Twister, JAG VANN! Sen gled jag förbi Robban en sväng pratade lite strunt med pojkarna där..
Micke slog en pling sen och berättade att han var sjuk o ville till Statoil så vi åkte dit o köpte massa gottis för en filmkväll.. Såg där att jag glömt min plånbok så jag brummade hem och där låg den och väntade, soft. Hos Micke sen såg vi pa Shark tale och någe annat skit. Delta Force någonting. Var fyllechaffis med och såg igen att plånboken var borta. what a fuck!?!!? Hos Micke hade Mange däckat, vi som skulle spela monopol..
Jag slocknade vid nio på morgonen, Zzzz .. Vi sover i skift där haha Tv skift :)

Väl hemma sen ringde jag snuten och hörde om min plånbok och YES!!! Där var den, vilken ängel som lämnat in den. Värsta flytet jag har.. Andra gången jag har turen och får tillbaka den och också denna gång var mitt FALSK legg borta.. Hoppas det var kille som hittade den som tog det, vore jobbigt om snuten plockade på sig det och man snart får en anmälan i lådan.... aooch ! *håll tummarna*.

Ikväll har jag chillat film hos Patrik, vi såg I am legend och I know who killed me.

Imorgon nyår...Vad ska vi göra kussen?  Blev inget Göteborg :'(.. SNART KRYSSNING!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0