Sandströmskorna slår till igen

WoHoo party Eliten !!
Nu har det vart jul och det innebär ju en jävla massa fest så självklart blev det en jävla massa fest, börjar bli lite lagom seg idag efter en rond på sex dagar.
Det har varit så sjukt kul, dagarna har väl flytit ihop så kan ju inte riktigt säga dag och tid men en massa krogande har det varit.
Julaftonen började klockan 00.00 hos Micke, WoHo detta ska firas jag och Jossan pallra oss ner till Time ensamna. Grabbarna var på tok för bakfulla, Mange hade vaknat upp med Finn i hissen och hade blåmärka och rivsår på näsan.. Finn är lite hårdhänt tror jag.
På Time satte vi oss ner med Gary och nån till där det  bjöds på öl, var massa folk ute på Time..
Efter Time knallade vi tillbaka till Micke och grabbarna för att dricka lite mera öl och fira jul. De satte på en film och vid 6/7 på morgonen däckade vi rätt hårt.. Vaknade på måndagen där och det är ju fortfarande Julafton och massa bra barnfilmer på tv:n. Vid två tiden kom morsan och hämtade upp oss och vi for hem för att fira jul med familjen, Woho mera alkohol och mera fest.
Jag och Jossan var tomtar som vanligt, årets tema var ROSA.. tyvärr hade vi inga rosa tomte kläder till Nova så hon fick vara den riktigt jultomten, stackars Lufsen som blev så avundsjuk att han inte var tomten..
Efter julfirandet drog vi ner på stan blev att bärsa på Grappa riktigt trevligt där och det bjöds på drinkar, shotar och bärs. Wee ikväll ska vi spåra kussen!! Vid ett tiden drar vi med oss typ halva Grappa för att gå in på Harrys, där börjar det bli lite smått suddigt.. Det var en hel del folk där och det spelades typ raggar musik minns jag.. På Julafton!? Mera drinkar och shots, wee.. Var generöst folk ute.
När Harrys stängde vingla jag omkring på stan skulle egentligen bara kissa bakom statt men jag pratade i telefon och glömde väl bort var jag var på väg för när Mange frågade vart jag var så var jag nästan vid Kloster kyrka!? Va fan gör jag här.... Vände tillbaka och sen kom Micke och släppte in oss hem till han.
Jossan och Mange drar lite bubbel medans jag Rico och Micke satt och ölade sen såg vi lite filmer från massa partaj haha galna grabbar det där. Bäst på fest tror jag nog ! En av filmerna var när Micke strippar i Big brother för Britt då han såg att han hade blonda slingor. Vips så sitter jag med plastvantar och drar ut slingor ur en stor badmössa på Micke. Hur vågade han, en snor full Sandra klockan 6 på morgonen liksom. Men jag gjorde ett bra jobb eller han sa att han blev nöjd ivaf :p
Vi däckade allesammans nån gång efter Trasdockorna.
Juldagen, killarna kom med McDonalds och milkshake till frukost mumsmums. Vi chilla där några timmar sen var det bara hem och duscha för att dra ut på fest igen.
Men FUCK så tråkiga ni tjejer är, ingen som ville dricka med mig.. Det blev en grabb kväll med Nintendo wii, Haha suckers!!! jag vann ;) fett kul med bowling och guitarr hero.
Vid halv fem kila jag hem till Micke igen där vi såg på Butterfly effect och Trasdockorna såklart haha. Massa kul med barnprogram, jag däckade rätt hårt sen.. Hade visst snarkat massa också sa Mange.. SÖt man är!!
Och nu då annandag Jul, vad gör jag? Lovat mig själv att ta det lugnt idag så lugnt ska det nog bli.. Ska snart över till Emma och filma med tjejorna... Inte sett dom alls här vid juldagarna, tråkis.. =/

Ne blev ett långt bloggande och säkert snurrigt och svårläst, men det är just så jag är nu.. Snurrig så in i bomben.
Och Jaa LUDER epedemin har smittat ner ett helt gäng nu, alla jag har träffat typ har åkt på min förkylning. Är jag inte bäst!? WoHo mission completed.

Ajjökens !

   
 1.Kim och Jag ööh?... 2. Kussefinen, Kussan, Nova och Lufsen.. 3. Robin, Caroline, J och S. 4. Frisör Sandra och  Micke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0