Sjukdomar

image368


Antalet sjukdomar jag gått igenom idag är 6 stycken, jag är alltså brutalt sjuk.
Men har nu läst igenom lite på nätet och insett att jag inte har alla 6 sjukdomar men något har jag ju men vad?
Kiss sjukan har jag fått men vet inte vilken sort så imorgon ska jag iväg på nytt och kissa i burken för att se om jag möjligen har fått Urinvägsinflammation. Klamydia hade jag inte sa dom efter som det inte var rätt symptom, så nej Mama's boy har inte smittat oss med klamydia i halsen Catrin ;)
Så har jag tänkt lite på Njursten men så läste jag på internet att jag skulle ha mera feber och må ännu sämre än vad jag gör.. så också det är struket nu..
Halsfluss har jag funderat på om jag har i halsen mamma sa snabbt att det är omöjligt, jag har visst opererat bort den grejen i halsen så jag kan inte få det.. Vad är det då? lunginflammation tänkte jag snabbt men efter några timmar så var det inte så.
Just för en timma sen när jag kom ur duschen såg jag en stoor mörk blodådra jag inte tyckt jag sett förut, um självklart BLODFÖRGIFTNING, aii shit! Så läste igenom lite om det och det stämde inte riktigt överens..
Så utav alla sjukdomar jag haft nu så ska jag få reda på allt inom torsdag.
Bergis urinvägsinflammation och en grymt jobbig förkylning..


Ne nu är det chill hos Bitch och ToTo sen kanske vidare....eller vad blev sagt me don't remember.

Kommentarer
Postat av: Saaraa

Ja det låter ju rimligast!

2007-12-18 @ 19:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0