Sverige och massa mer

Joo tillbaka i stan, Etuna staden..
Har inte haft någe tid att blogga, fullt upp all the time.
SAKNAR FLORIDA saknar Jossan, Catrin, våra helger GALNA helger GALNA upptåg, Bret och allt annat där borta.
Här har man vart och frysit började självklart jobba redan dagen efter jag kom hem.
Missade ju första planet i Miami ocksa, attans där blev jag lite rädd men flygvärdinnan bokade om mig på nästa plan 4 timmar senare. BAH. Så 8 timmar till London vänta 4 timmar till för att planet sedan ska bli en timma senare jag shoppade lite i tax freen sen somnade jag någonstans på en rad stolar. Flyget på väg hem till Sverige var inge kul heller, shit nu e jag verkligen på vag hem tänkte jag.. Sen kände jag att jag inte skulle hinna med att öla något. Men joooda Elin, Sara och Emma var törstiga med mig wohoo det var gott med öl =)

Sen annars vad har jag gjort!? Jobbat en massa massa, tappat rösten och druckit bärs.
Alla mina saker från Robban står nu i kartonger här hemma hos Morsan, känns rätt skumt.. Ingen Robban att mysa och skoja med om dagarna.. lite tomt. Men det är väl bäst så här!?
Lite mer frihet är det väl och nu kan jag ta i tag med det jag behöver,. Kristina från Florida bjuder mig på resan tillbaka när jag vill, men ne jag måste vara hemma lite mer än en månad ivaf. Känns för stressigt att dra redan i Januari. Även om jag vill..

Helgen.... Fredag fett med jobb fran tio till tio sen for jag hem till Emma där stockholmarna var, fett roliga. Lite bögiga kanske men det är lite mysigt, jag är ju mycket for bögar just nu ;) Ne dom driver bara runt bergis precis som vi andra.. Kilade ner på Nybron och mötte upp Patrik och Markus jag tappade både rösten och tummen där... aoooch! Det var skoj ivaf lite dans och härj sen hamnade vi på en sugig efterfest med dalig porrfilm. Neej, jag åkte hem till Emma igen där hände det grejer.... 
Lördag shiit ingen röst alls och nu är det jobb som gäller, gästerna garva pt min heta röst och bad mig sjunga en sång.. Jojo... efter jobbet där vi alla var sjuka körde jag runt lite bil. Sedan drog jag en bulle till EMMA!!! Wee min söta Emma fatta vad jag saknat den tjejen! PUSS!! Vi for iväg till Dannes och röjde loss lite granna, stampelidamp. Efterfest i en lokal med massa hög musik och flummigt skoj folk.. Någon råkade slockan på toaletten och en annan utanför... -duu kom igen nu vi drar upp trosorna och så bär vi in dig i rummet igen... - MEn jag kissar ju... -Nej du sover! 
Där blidde det lite rörigt...sånt ni får ta.
Söndagen chillade jag film med Patrik film efter film... Jag mådde inte allt för bra min röst försvann mer och mer sen fick jag alla möjliga sjudomar.
Gick hem till min kära Bitch sen där vi snackade massa massa drack hostmeducin och åt popcorn mitt i natten.. vi somnade någon gång och vaknade en annan gång.. oo vilken underbart skon säng de hade, PAX för att ligga med Magda hädanefter ;)
umm aa massa som har hänt... blir väl mera bloggande ska försöka ta mig lite tid för det....
Saknar.....lycka.....ÖL....nu sova

Kommentarer
Postat av: Sara

Hur ska du göra med USA?

2007-12-19 @ 09:49:21
Postat av: Bitch

Haha jag kissade faktiskt, inte just då men sen när jag kom hem :P O Totto får ta balkongen o du o jag hans säng ;)

2007-12-19 @ 17:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0