4:th July - Independence day

JaJaJah idag var det USA's nationaldag och har ar jag.
Fyrverkerier overallt smaller runt omkring huset har och stackars Candy gillar det inte alls (familjens hund).
Vi har haft en lang lekdag i poolen, hur kul som helst.
Pojkarna stylade sina cyklar och skulle stalla ut dom, men dom tordes inte nar det val var dags.
De trodde inte de skulle vinna enda sa det kandes onodigt, pojkarna ar riktigt daliga forlorare.
-Och det ar ju jag med, darfor jag inte vill tavla med dom.  De skulle bli sa griniga nar jag vinner. ;o)

Har druckit nan Smirnoff ice raspberry idag mm sa gott :).
Men nagot riktigt firande tyckr jag inte det har vart, jag vill ju SUPA!
Det ar sakert jatte manga som gor det nu och jag sitter har med en barnfamilj.. Blev lite deppig faktiskt.
Men imorgon ar det en ny dag och da blir jag glad igen. Pa fredag blir det nog lite shopping for min del och en fika med Emeli senare pa kvallen, hoppas hon ar en trevlig janta ;o)
kanner ni hon som raggar folk via Resedagboken?
ja ja ja that's me!

Mitt geting bett har borjat klia nu, skumt jag blev ju biten igar !?
Har pa nagot satt fatt en bula i huvet med, kan man verkligen fa sant nar man ar nykter??
Bulan sticker till och med ut och jag har ingen aning om vad som kan ha orsakat den, haha.


oo fiireworks


Happy 4:th July everybody!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0