Att bygga en leksak?

Attans igen!? Var kommer dom ifran och pa samma stalle..
Den sticker ut och gor ont, kan inte ens sova om natterna pa grund av den.
Jag maste ju sova sa jag har ansiktet mot rummet (sa jag kan se nar nagon smyger sig in och ska doda mig och det hander ju mig valdigt ofta ska jag saga dig) men det ar ju just pa den sidan jag har fatt bula, vet inte hur manga ganger nagon har forsokt ta mig inatt.. valdig tuff natt !

Idag har vi vart pa Wal*mart igen, jag kopte ytterligare tva par mini shorts. Har val fem stycken nu och fler lar det bli, de ar sa sjukt skona. Kommer komma hem som en mjukis tjej sakert, fast inte nar det ar utgang saklart da ar man en hottie ;)
Men man blir latt en mjukis har for att man vill inte ha fina klader pa sig nar man jobbar, eftersom det ar mkt lek i poolen, promenader i 35/40 graders hetta och blojbyten. Inte sa passligt med hogklackat och fina klader da inte.
Ne sa mini shorts, linne, bikini och flipflops det ar de som galler.

Nu ringde Sofie, de skulle in till Miami.. ooo jag vill ju ocksa!! Satan.. Men imorgon kanske man kan fixa mig ett legg, vore ju kalasbra! Det blir nog stranden imorgon med Sofie hon slutar tolv och jag e ledig hela dagen. Tankte forsoka hinna med lite shopping ocksa.. Behover till the body shop och behover alltid en massa nya klader!

Nu kom Lilla John och vill bygga en leksak, omojliigt!!
Jag som satt sa bra har dricker en smirnoff, msnar och njuter av tystheten medans de flesta ar ur huset!
Det ar skont att slippa hora allt grat, skrik och i want that aaauwh i wanted that one MAAAAMM! maaahh!!
Sa later det mest hela tiden.. speciellt Maaaah, MAAAAM, MOM! de skriker pa henne hela tiden, forstar inte att hon orkar. Tur att Bret ar ratt lugn av sig, inte skrikig och grater inte allt for ofta.
Bret och jag brukar sjunga den har laten;

"I love you, you love me we'r a happy family.
With a great big hug and i kiss from me to you
-Wont you say you loooove me too?"
Den e han sa sot nar han sjunger =)
Aa nu ska vi se hur det ska ga att bygga en leksak, nagon som vet det kanske??



Kommentarer
Postat av: sara=)

Hmm bygga en leksak blir svårt.. Vad har du för material?:)

2007-07-13 @ 08:42:05
Postat av: Anonym

haha tejp och kartong :p

2007-07-14 @ 00:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0