en kvall pa Starbucks

Idag blev jag lite sma sur, fick inte ga min morgonpromenad och fick inte Bret i poolen for en simmtur..
Jag som fixat en iPod med schyst musik, jag vill ju ut och ga sa langt jag bara pallar i den har hettan!!
Sa javla schyst att promenera med musik har, synd bara att svetten rinner sa det svider i ogonen, for att slippa den varsta hettan borde jag ga ut vid 6 pa morgonen eller nio pa kvallen, men inga utav de tiderna passar mig nage vidare. Sa lat svetten droppa! Sa harligt varmt har, var ute pa garage uppfarten i 20 minuter med Bret, vi ritade hus med sanna dar streetchalks efter jag ritat fyra olika hus reste jag mig upp och det rann nedfor mina ben haha helt sjukt att de kan bli sa varmt, det ar bastu varme har. Aven om Sverige skulle ha 35 grader sa ar det varmare 35 grader har an dar, luften ar ratt jobbig att andas har ocksa sen ar det ju fuktigt men enda kvavt aaaeh skumt ivaf ;).
Idag var det nog 38 grader varmt, de ar ratt schyst. Sa lange Ac:n funkar inomhus och man kan leka i poolen.
Dagen idag har vart helt okej enda var sjalv hemma med barnen, de ar ratt skont att fa lite ensamtid i alla fall nar det saknas en unge for om alla ar hemma ar det for mycket brak och tjaffs.

Pa kvallen sen vid 18.3o korde John ivag mig till Starbucks vid hm vad var det nu road 55? aa en Starbucks i en Barns & nobels butik nara biografen. (jag forsoker lokalisera mig har och lara mig vagarna, kan vara bra).
Emma och jag var forst pa plats, jag kopte en Strawberry & cream without weapt cream (as usual) och en brownie. Senare kom Catrin, Stephanie och Stephanies kusse. Vi satt och prata om allt mojligt, pa engelska Stephanie och kussen ar  tyskar. (austria sager dom, jag fatta det forst som australien, men de e FEL Sandra lilla) Behover ova min engelska sa det ar bra att ova den har ;).. Kan ju sa jag klarar mig, men inte alltid grammatiken stammer.
Sen kilade alla ivag och det var bara jag och Emma kvar igen.. Da kom en dude fram, han pastod sig vara forfattare och skriver om Au pair tjejer, -ni tror sakert inte pa mig men sa ar det, sade han.. sant vi tror dig inte. tankte vi. innan hade vi pratat om killen och Steph hade traffat pa honom forut och ryktena gar att han tar med sig au pairer upp i sin lya dar han forsoker valdta dom.. sant eller ej, obehagligt !! Sanna typer tycker inte Sandra om. men han pratade pa en massa, brukade visst vara i sverige.
Och som de flesta gillar han Goteborgare battre en stockholmare.
Stockholmare pratar konstigt och beter sig som om dom ar saaa mycket battre an alla andra, sa han.. Till och med amerikanarna tycker sa, sa ligger det nagot i det nu eller inte? haha i think so.

Vid elva tiden korde Emma hem mig och nu sitter jag har och lyssnar pa schyst musik min van Sara sant mig, -thank you babiie! Blir sa glad av musiken. Elin ska skicka musik imorgon, hon har med bra musik smak. Jag ska fa pumpa musik!! -PUMPA MUSIIIKEN! (som Tungkung klick, skulle sagt. visst Robban?)
aee Nu e det natti natti for mig imorgon ska jag upp tidigt da ar jag ledig, forst promenad sen ska jag till Emma o vi ska till stranden sen shoppa?

The wind, the birds, the love, the air, the breeze that you been....?
(hihi tanker pa Sara, Camilla och Elin nu)

Loove



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0