En vanlig dag i Florida

Underbar morgon...igen.
Morgon promenaden var het och grasklippargubbarna var ute, Candy ville allt hugga dom.
Hon gillar inte andra manniskor tror jag haha. Helt sjukt 30 grader  varmt innan klockan ens slagit 10.
Efter Promenixen blev det att simma 50 langder i poolen, sen kom barnen helt plotsligt hem, redan?
Aja.. Bret borja leka ute sa jag relaxa annu mera i poolen, kanns som jag bor dar!
Har vart ute hela dagen idag, sa skont.

Emeli en tjej ringde mig idag och vi ska ta en fika pa fredag sen ska vi nog in till Fort lauderdale pa sondag. I Fort lauderdale ska vi kanske ut och ata, eller hanga pa stranden och kanske kanske hyra vatten scootrar. Det vore sa sjukt ballt!! gaah. Men fortfarande sa vill/maste jag ut och festa. Alkoholtarmen skriker och rycker!

Sa independence day tomorrow. Da ska vi ut pa en parad forst och sen blir det fyrverkerier pa kvallen. Kanske man ska ringa runt och hora vad andra ska gora, kanske nagon som ska ut pch festa da. Det ar val det man gor pa sanna har stora helgdagar? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0