Enjoy !

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
- I knew Morelli had been involved in a homicide.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Ett happy birthday kort -Here comes a 7 year old. Happy birthday

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Friends eller om det var weeds?

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
09.30? (Egentligen 09.38... oolala

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
En film pa CBS och torktummlaren

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Bada i poolen

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Anitas blogg dar jag tog den har undersokningen. (tror det var hennes)

8. Vad har du på dig?
Mini shorts och tjockistroja

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Att jag var pa fest och tappade bort kladerna (hur vet jag inte) Sara var dar ocksa, hon kanske vet?

10. När skrattade du senast?
20 minunter, sen nar vi spela Volleyball i poolen.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavlor, nan matta och sant dar ogras med rosett omkring

12. Har du sett något konstigt på sistone?
konstigt? hah jo sonderopererade botox tanter i mataffarerna med jatte bOObies! Finns gott om sadana har.

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
Tidsfordriv tidsfordriv

14. Vilken var den senaste filmen du såg:
The big bounce

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ett hus i nagonstans i Florida, ett i Spanien, en lagenhet i New york, en massa klader och sa bjuda pa en dunder fest i Las Vegas. Sen tar det nog aldrig slut med min livliga fantasii.

6. Berätta något om dig själv som folk inte känner till:
hihi ocksa jag kan slappa en fis!

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Att jag ska ha fri tillgang till precis vad jag vill nar jag vill. Ar jag egoist nu? aja i sa fall RADDA ALLA DE STACKARS DJUREN!

18. Tycker du om att dansa?
Hell yeea !!

19. George Bush?
jag och Gugge vi har det roligt ihop vi.

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Vincent och hm...vet inte Robban diggar ju Felicia. (Men da har jag stulit 2 namn utav Magda slaktet)

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Overvaga? No way, ar ju har nu och (med melodi) "har vill jag leva o har vill jag bo". no doubt on that one.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Valkommen sexiiii. c'mon!

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna
Homer simpson, Chad micheal Murray, Saaran och Pappa ;o) pappa han ar lustig han..

Oj var det redan slut.. vad ska jag pusslas med nu da??

Kommentarer
Postat av: Sara

(17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Att jag ska ha fri tillgang till precis vad jag vill nar jag vill. Ar jag egoist nu? aja i sa fall RADDA ALLA DE STACKARS DJUREN!) ditt första svar var bättre, det andra känns både politiskt och skuldkänsloaktigt :) jag har redan gjort de här testet, finns på min blogg somewere. Har ändå inte tid o göra det nu. ska jobba :/ börjar bli rätt mkt folk i min park nu, högsäsong u know.. PuSssS. förresten, dina kläder kanske du tappa då du bada i fontänen? :P

2007-07-06 @ 10:48:14
Postat av: Anita

oh känner mig stolt att du snodde den ;)

2007-07-06 @ 17:17:11
Postat av: Anonym

Haha ja vem vet? :p.. okej, jag fattade inte riktigt fragan, men dasa da fick jag ett ratt svar dar iaf ;).

2007-07-06 @ 17:34:07
Postat av: Sara

UPPDATERA!

2007-07-07 @ 18:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0