Filmkvall

Ikvall akte jag och Emeli till en Sofie dom bor i Dania beach (?) soder i alla fall.
Vi hyrde film pa Blockbuster och det tog ett tag att valja, jag hittade sa manga skrackisar jag ville se och sen massa komedier. Nasta gang jag gar in dar ska jag ta med mig papper och penna for att sedan be morsan fixa dom at mig i sverige ;) Hinner inte hyra alla har liksom.. aa kanner mig sa stressad, kommer inte hinna med allt jag vill gora har.. Jag behover mer tid!!
Sofie var en blond trevlig janta fran norrlands trakterna, sen kom en Emma och en Nadime (som jag fatt for mig hon hette, men minns inte) hon var fran nya zeeland eller nage liknande.
alla var i alla fall sjukt trevliga, och vi pratade om att ga ut pa krogen wohoue! Men det blev inte nagot av, de var lite slitna fran gardagen.. Men nasta fredag/lordag blir det utgang.
Sandra kirrar biffen imorgon, -If you know what i mean.

Imorgon ska vi in till Fort lauderdale, bli nog stranden det ar bara 30% regnchans imorgon. Ar man dar tidigt sa ar solen uppe.. Om inte annat blir det val shopping och bara umgas. Sen ska vi gora mig 2 ar aldre saklart, man behover ju vara det e de har landet.. attans! Finns nagra 18  ars stallen for tjejer men da far man smyg dricka och hur bra ar jag pa att smyga med saker o ting?? haha not that good.
Nu blir det att softa framfor tv:n tills jag somnar for att sen vakna upp till en ny skon dag har i mitt underbara liv, yiiha!


Kommentarer
Postat av: sara=)

Kul för dig att äntligen hitta på lite :) Krogen låter kul .uppdatera mig om hur det går haha .. älskar att läsa din blogg, men har varit så upptagen de sista dagarna så hade hela 3 inlägg att läsa nu.. desto roligare blev det.. idag ska jag till sthlm o shoppa :D

2007-07-09 @ 08:02:04
Postat av: Anonym

Bra dar att nagon laser den ;) fast skriver ju mest av mig har, det ar kul =) Kommer lite bilder senare idag fran gardagens /dag och kvall. yiiihaa

2007-07-09 @ 22:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0