Fullt upp

Imorse nar jag vaknade och tankte fixa lite med musiken pa min iPod sa Kristina att hon skulle ivag nara ett shopping mall och en strand om jag ville aka med.. Jag och Emma hade ju bestamt att vi skulle ses pa stranden sa det passade skit bra, sa pa med bikinin och lite packning sen for vi ivag.
Emma kom och vi badade och hangde pa stranden i tre timmar sen akte vi till henne och at lite vattenmelon.
Vi akte till ett mall som hette Town center dar jag skulle in pa The body shop... hm jo vi letade lange efter Body shop men det byggde om sa det var stangt, VERY GOOD sager jag..Jag behovde ju verkligen in dar!

Hon skjussade hem mig sen och jag simmade mina 50 langder i poolen sen var det middag.
Grillad gris, bak potatis och bornisas, mums! Fast inte lika god som mammas ;)

Kristina letar klanning till sitt CM party nast nasta vecka och horde om jag ville med henne till Squarl mall, jag skulle ga for mig sjalv och hon for sig sjalv da. Men nar jag klev innanfor dorrarna till mallet ringer Sofie och hon hade inget att gora sa hon kom till mig och vi spana omkring lite. Catrin ringde sa vi fick lite brattom vi skulle in till nage parkblabla Starbucks (ett skit fint omrade typ de 3:dje rikaste haromkring sa nagon till mig) Ben Affleck, Ashton kutcher och Adam Sandler ska ha lagenheter dar.. -gryymt sa grisen.
Jag hann i alla fall kopa tre linnen idag fran RAVE och tva vanilj smorj fran VS. Kanske skickar ut en bild pa det imorgon.. Har tagit natur bilder at Sara eller aeeh natur o natur ;)

Pa Starbucks var det jag, Catrin, Sofie, Stephanie och en ny tysk. Idag drack jag en apelsinjuice. Det var trevligt men jag var ratt trott en valdigt impulsiv dag men aa det ar sant jag behover. Sofie aker till New york over helgen, de kanns lite trakigt och Emma kilar till Orlando. Da ar det bara jag, Catrin och Stephanie kvar typ... Om jag far for Kristina sa ska jag med dom ut imorgon pa en krog i Fort lauderdale, de skulle vara skoj!!

Better go, time to get some sleep!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0