Ha den aran pappa John

Idag fyllde Pappa John ar jag gav honom en bla skjorta, hoppas den passar karln =)
Han sag glad ut i alla fall, men vad vet jag.. Jag skulle helst kopa nagon fin t shirt at honom, det ar mer jag.
Vi at jatte god middag idag men Emma kom och hamta mig innan det var tarta dags.

Vi akte till starbucks i Maizen park, den fina Starbucks =)
Vi fikade dar i 2 timmar innan Steph, Catrin och Connie kom, segisar!
Steph slingrade Catrins har sa nu ar hon lite ljusare i alla fall, sa snart ar jag inte ensam blond langre !
Det var en trevlig fika och ett gang grabbar borja snacka med oss, wohou! kompisar haha!
Vi satt och snacka tills vi inte fick vara kvar langre, starbucks personalen tyckte att de ocksa hade ett liv de ville ga hem till, -How rude! haha..
Catrin skulle kora hem mig, haha det tog laaaang tid. bara for att nagra idioter har har krockat, igen! De krockar hela tiden har, maste vara for att de ar sa enkelt att ta korkort. De kor upp pa en parkeringsplats och sen har de ett korkort typ.. aa men vi fick aka en annan vag och da missade Hillsboro skylten for den var nerslackt och bla bla bla.. men nu ar jag hemma i alla fall ater lite Ben & Jerry's ice cream.. sjukt god!!



♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0