Hjalp ormar!

Idag vaknade jag upp till ett tyst hus, sa skont :)
Solen stekte pa, hur nice som helst!
Men jag hade ju lovat lilla John att hjalpa honom att stada hans skrivbord innan jag gick ut pa min morgon promenad. Sa det gjorde vi, det vart sa fint. Barn ar inte alltid sa smarta och staller saker pa bra stallen, pennburken akte val ner 5 ganger men den skulle enda sta vid kanten av bordet ! fast jag sa att det inte var en bra ide. Efter jag hjalpt honom med det tog jag med mig en flaska vatten och Candy ut pa promenad.
Lyssnade pa psytrance, helt underbart att ga har och lyssna pa det. Men helt plotsligt mitt i laten borjar det ssssscha till, huh? det var nagot nytt i den har laten :p..  men sa kanner jag Candy rycka till och da ser jag tva svarta ormar som ssssschar at mig, gaah! jag stanna till och stirrade tills dom slingra sig in i buskarna.
det var ratt ballt :). Men svarta ormar ar inte farliga har sa det var sakert nage snok liknande. Efter var promenad rann det typ om mig (sa j*vla hett har) sa jag dok ner i poolen och stannade dar i 2 timmar. kristina kom ut med ett apple, vatten och en flytmaddrass at mig. -auwh de har ar livet! Hade musik pa ocksa, sjukt bra radiokanal har med massa bra partymusik, -JAG VILL UT OCH DANSA !
Sen kom lilla John ut och vi lekte runt i poolen. Sen sa han att han ska bli en Lifegard och da sa jag att man maste ha muskler och vara tranad.. Sa da borjade han dra runt pa mig medans jag lag och flot pa maddrassen, niice ;).

Efter det tog jag en lang skon dusch och at middag. Grillad koballe blev det, mums!
Sen ville Alan leka med mig i poolen sa jag hoppade i igen, vi spela boll. bra for arm musklerna!
Men nu var solen borta sa det var inte lika kul..

Akte till super Wal mart sen dar jag kopte nagot till min Mp3 som gor att jag kan satta fast den pa mig nar jag ar ute och gar (istallet for att ha den hangandes), Rimmels lappglans (doftar mumsfillibabagummi), skvaller tidning, tre SMA naspluppar allt verkar saljas i storpack har haha). Kristina har kopt hem mera smirnoff ice Rasberry nu, mums! Ska nog ta och hamta en med det samma sen glo pa en rulle och bara njuta av mitt underbara liv!
En sexa smirnoff kostar ca 105 kr har. En 12 Heineken (flaskor) kostar 98 kr om jag verkligen tittade ratt. 
Fan att jag bara ar 19, blir sa sur pa mor och far. kunde de inte tankt till lite?! foda mig pa tok for sent..

Hoppas ni har det bra i min kara Etuna stad!! 

Kommentarer
Postat av: saraaa

=) alla fick det.. as skönt det var iaf 10 kr mer i timmen =)

2007-07-02 @ 10:20:53
Postat av: jag igen (sara)

du verkar ju trivas på tog mycket bättre än vad elin gjorde, gör du de?:)

2007-07-02 @ 10:23:46
Postat av: Anonym

10 kronor, det ar ju bra !! Ja jag trivs jatte bra, sa fort jag far hemlangtan, forsoker jag gora nagot. sen tanker jag pa allt bra har sa blir jag lyckligast i varlden igen :p. Morgonpromenaderna med musik far mig pa humor!

2007-07-02 @ 18:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0