I now prounonce you Chuck and Larry

En helskon film jag, Emma, Catrin och Kathrin var och sag, vi traffade en ny liten tyska.
Filmen handlar om 2 brandmann (adam sandler as Chuck och Kevin james as Larry).
Chuck ar killen som far alla brudar att gora vad han vill och de avgudar honom till max och Larry ar den lite storre som ar ensamstaende med tva barn och en husmor som stjal och inte gor nagon nytta. Hans egna fru har gatt bort. For att Larry ska fa hembitrade partner formanen (?) sa maste han skaffa sig en ny fru.. Den nya frugan blir Chuck eller den nya mannen ;) Men "hembitrade partner formanen" kontrollerar dom att de verkligen inte ar gifta bara for att fa pengar utan att det ar akta karlek. Sa det blir ganska tufft for tva karlar som inte alls ar homosexuella att bevisa for omvarlden att de ar sooo in love !
Vi garvade massor at den har filmen.
Jag och Catrin kunde inte sluta garva nar en av bogarna framfor oss la av ett garv som ekade i hela salen, sa ocksa bio folket gav oss ett garv.. Ibland var den tontig och jag gillar inte att ocksa den har filmen med Adam sandler har ett "budskap" precis som med Click. Jag gillar inte budskap, grova komedier is tha shiit !

SSSSSSS av 10.. alltsa en ValGodkand film ;)
Nasta bio blir Hairspray med John travolta.

image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0