JATTE JATTE stOr

dagen har flytit pa ganska langsamt men enda inte.
Skulle kopa naspiercing idag, och de har bara JATTE JATTE stora..
Sa jag var tvungen att kopa en JATTE JATTE stor tills vidare, det har redan borjat vaxa igen lite granna.
och nar jag kopte den JATTE JATTE stora sa fick man en till JATTE JATTE stor.. baah jag ville bara ha en!
jaja fick trycka igenom halet med en nal forst och da sa Kristina nej!! nu maste vi gora rent det, sa nu har jag fatt alkohol till snoken att tvatta morgon o kvall. haha sa omtanksamt.
ska leta upp en liten liten plupp..
Vi var pa ett mall som hette Coral springs (annars lag det nara Coral springs iaf) tror jag och det fanns sa sjukt bra affarer massa som jag ville ga in i, men bret var inge sugen. Sa kanske imorgon om det ar daligt vader har sa ska jag latt ga dit och shoppa. annars vill jag glassa pa stranden och leta vanner ;)..
En Emeli ska ringa mig imorgon sa ska vi ses i veckan, ska bli kul.

Nu ikvall har jag och Alan lekt i poolen spelat "Volleyball" det var kul att fa spela lite, har alltid kul i poolen.. =)

Horde att det ar kallt i New hampshire, eller kallare an det som ar har. det kanns trist..
Nagon som vet hur vadret ar dar under Augusti manad? New hamsphire ligger narma Boston.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0