Krimskrams shopping

oj det ar nagot jag ar bra pa.. Men nu far det vara slut kopt med lappglans har blivit som besatt av det, de forsta jag kollar in i smink affarer ar lappglansen och som vanligt blir det i rosa / peach nyans.. Men de smakar ju gott ocksa ;).

I sondags var jag, Catrin, Steph och Conni i F:t lauderdale. vi skulle till Miami men ovadret hann ifatt oss och steph ville nog inte kora i det regnet. Men vi hade kul i F:t lauderdale med eller jag och Catrin i alla fall.  Vi gick i Galleria mall och jag kopte 2 lapplangs, 1 par skor och en sjukt god frukt smoothie. California breeze or something.
Kollade in en sorts ''hogtalarsystem'' till min iPod sa man kan spela sa alla kan hora ur den. Den kostar $70 har i apple store, inte alls sa farligt, men haller den verkligen for stranden? Har en bild pa den i alla fall for den ar sa grymt sot sa om ni vet nagot om den, kommentera garna vad ni vet ;)
 
 
                                       

Efter att promenerat en svang i galleria blev vi hungriga och bestamde oss for att leta ratt pa en Tj's Friday.. Vi fragade nastan alla vi sag efter den dar Friday men alla pekade oss mot Cheese cake factory, det ar val inte ens nastan samma sak? Hur som helst sa stannade vi till for att fraga ett par da det plotsligt smaller till bak i bilen och fram till fonstret kommer en cyklist och fragar, Are you girls okaj? och vi svarade, yea but are you okaj? is the car okaj? han svarade yea i'm okej and it's just rubber..
Haha komma och fraga om vi ar okej i bilen, som att vi skulle skadat oss for han cyklade in i oss? haha how crazy is that?
Vi parkerade vid stranden och gick runt dar for att hitta en passande meny at oss. Nar vi stannar till pa ett stalle hor jag hur en grabb borjar prata i micken (nage band som spelade pa en krog) sen borja det komma blickar mot mig, da ar det mig karln pratar om/med.. The girl in red shirt with the sunglasses, how are you? were are you goin? o.s.v Det tyckte jag var kul, han sag ratt bra ut ocksa.. Tyskarna sag inte alls for imponerade ut, vet inte varfor men de tva verkar inte gilla mig. Sen om nagon kommer fram och pratar ser dom sa sjukt otrevliga ut och typ skrammer ivag folk som pratar med en, hur kan man gora sa? Man ska val vara glad? Catrin hon ar en glad manniska, de gillar jag! Jag tanker inte spela fru praktig for att tyskarna ar det jag gillar att snacka sex och sager det mesta jag kommer att tanka pa. Kanske inte alltid sa bra alla ganger men de bara gar inte att tysta orden, de liksom tranger sig ur min mun innan jag hinner stoppa de. :p
Vi at pa en LuLu's restaurang och nee Sandra gillade inte maten. Men glassen vi at senare pa Beach place var sjukt god, jag ar ingen mat manniska mer en dessert sotis ;)
Jag och Catrin hade massa garvnoja den kvallen.


Catrin o jag i bilen, kika ovadret!! 


En bild over havet fran restaurangen, fartyget som ligger dar var nage Navy grejs sa det sprang runt sjoman i sjomansoutfit pa krogarna dar vi var.. haha att de gar ut kladda sa dar pa krogen, visste inte ens att man anvande speciella sjomanskostymer pa riktigt.. Men de gom dom och de ar stolta over det !

                                  

Idag har vi haft middags gaster har i hemmet, det var jatte trevligt och sjukt god mat. Men desserten var annu godare! haha..

jaja har ar lite bilder pa allt krimskrams jag kopt de har tva dagarna, enjoy !

    


1. tvattsvamp, 4 diadem, deoderant, InToch magazine, CG puder, tuggummi, pennor, 2 nagellack, toffsar.
2. 4 Viktoria secret lappglans.
3. Flip flops och en ful vovve jag fick.
4. Vardags tofflor
5. cool lang t-shirt.


Sa ikvall blev mycket skrivet och manga bilder.. Nu ska jag spana in resor till bahamas? Dominican republic? Jamaica? eller S:t marteen. ska ta det billigaste och vackraste.
Resetips nagon?? Vilken ar den finaste Caribbean island? tell me tell me :)



Love, peace and happiness !!

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHA jag drömde att jag träffade 1 av barnen som du bor hos, det var inte bret det är det ända jag vet. hahahah. men hursomhelst var de en liten kille som va där o ja fråga om han skulle sakna dig eller Elin mest sen när du också åkte hem. Han skulle sakna dig mest sa han :) Bra vA?

2007-07-24 @ 10:23:19
Postat av: Anonym

Haha knasiga drommar ;) jag dromde om Hyttans inatt, fan jag maste verkligen sakna maten dar !!

2007-07-24 @ 17:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0