Nacksparr

Dromde att jag grat imorse men det gjorde jag sakert ocksa med tanke pa hur ont jag har det..
Holy cow vad ont jag har. Kan inte rora mig alls typ och jag som ska ga och snorkla imorgon!!
Nagon som har snabba effektiva tips till mig? Forutom att kaka "alvedons"..
Kristina har vill att jag ska ga till en kiropraktor men jag vet inte om jag vill det, kanske bara blir varre, sen e det sakert dyrt.. Men om man nu gar dit, blir man frisk pa en gang?  Jag MASTE verkligen vara frisk till imorgon !

image86


Kommentarer
Postat av: sara

Aj det är bara att vila, tyvärr...

2007-07-28 @ 19:16:46
Postat av: sara

måste prata med dig men du är inte på msn =(( =((

2007-07-29 @ 03:33:25
Postat av: Anonym

Jag ar nu.. men inte du, du gor mig nervos!! ar inne imorgon vid 16, 16.30 din tid..

2007-07-30 @ 04:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0