Norbit, Eddie Murphy

Idag har vi haft filmkvall, det var jag, Emeli, Sofie, Emma och en tjej fran nya zeeland tror jag det var Nadime har jag fatt for mig hon hette men det kan vara helt fel.

Vi sag Norbit en film med Eddie murphy som spelar 3 olika roller i filmen.
Filmen handlar om en kille som heter Norbit (eddie) han ar lite efterbliven och var mobbad i skolan.
Han var mobbad tills en stoor stoor tjej kom och satte mobbarna pa plats och det hon krave i gengald var val att de blev ett par. De gifte sig nar de blev aldre och dar under tiden hander det en hel del.
En dag nar Norbin blivit sarad av sin fru spelar han upp en dockteater for en skolklass och sa far han se sin barndomskarlek och basta van Kate. De borjar umgas igen och hans stoora stoora fru borjar bli valdigt svartsjuk och crazyyy.. well man fick sig nagra skratt i filmen, men jag gillade mer att prata med tjejerna jag sag pa filmen med ;)

Jag ger den SSSS i betyg. Tycker att den var lite overdriven manga ganger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0