Ovader och middag pa Friday

Igar var det en riktigt kul dag..
Simmade mina 50 langder pa morgonen i poolen och sen borjade regnet, osa ner eller ne FORSA ner.
Sen msnar man med Sara lite grann och hon klagar pa regnet dar hemma.
Men har ar ovadret typ 10 ganger varre an nar det ar hemma i Sverige.
Helt sjukt vad vadret skiftar fran stralanade sol till aska, blixt och regn sen kan solen komma tillbaka igen om man har tur. Igar blev hela himlen svart vid fem tiden da jag och Emeli skulle motas.
Men Det gick inte att kora bil i det har vadret sa jag fick vanta en timma till.


En bild over poolen och det soliga vadret.

Sen efter vadret lugnade sig korde John ivag mig till Emeli, hon har ocksa en svensk mamma har.
Sa hennes barn var ocksa sota, annars ar Amerikanska barn valdigt fula tycker jag. Om man tittar i klasskattalogerna blir man chockad over hur barnen ser ut, vad gick snett liksom?
Forstar att vi svenskar ar "Exotiska" de vill egentligen bara avla pa oss, for att fa sota barn ;)

Emeli och jag akte ivag i hennes Volvo 240 till Fridays ett typiskt amerikanskt mat stalle.
Servetrisen var trevlig och fragade oss vad vi ville ha att dricka hon rekommendera nagot med alkohol i, haha undra om jag skulle kunna valja det tankte jag. Men Emeli korde ju sa da ska man inte dricka.
Jag valde en pasta med kyckling, det var saa gott. Det ska jag ata mera utav !
Sen akte vi vidare till Starbucks for att ta en "dessert" dar, det blev en strawberry cream utan whiped cream for min del, den ar god tycker jag! det var sa kallt inne pa Starbucks, burr! Jag har ju inga langarmade klader har sa det ar nagot jag maste kopa. Overallt ar luft konditioneringen pa och det ar iskallt!! Vi for hem till henne senoch prata en massa, hon verkar riktigt trevlig!! Det kanns bra att ha pratat av sig med nagon ny, har ju mest haft familjen har att prata sonder ;).. Vid elva halv tolv var jag har hemma igen, JAG HITTADE HEM!! haha i morkret, sa stolt ;).
Kalas kvall!

Idag vet jag inte vad jag ska gora an, har badat i poolen och nu star Bret inne pa mitt rum och leker. Har han val gjort i en timma nu, borjar bli trist :p.. Kanske blir att hyra en film och hoppas att morgondagen snart ar har for da ska vi till FORT LAUDERDALE och hittade pa nagot dar med 2 tjejer till =)..


Jag pa Fridays.

Better go, bye bye





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hitta* pa ska det ju sta.. sen ar jag inte sa illamaende efter maten som jag ser ut pa bilden haha! Men valdigt matt ar jag!

2007-07-07 @ 22:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0