Playday @ Tamy's house

Imorse var det sa underbart skont, hade sovit hur bra som helst eller aa sa bra jag kunnat hittills har i alla fall.
Sen gick jag och Candy pa en laang svettig promenad ocksa ratt skont lite jobbigt nar man traffar pa folk bara jag HATAR  att svettas offentligt men jag har inget annat val, bara ga vidare. De ar val ratt forstaligt att man svettas har men enda.. Jag ar inte van.

Sen simma jag i poolen i typ en timma och laste IN TOUCH en skvaller tidning har, massa skvaller =).
Nar Bret kom hem sen for vi ivag till Tamy det var skont att komma ivag och jag fick mysa med katter, aa vad jag saknar min Rattan! Verkliiigen !!

Ringde Robban idag och han var full och trott, imorgon far han ivag till Varmland. Jag fragade om han ville med mig till nagon Caribbean o och det ville han garna, wiiie jag och han pa en erotisk o...oj var det exotisk det hette kanske? ;) Ska bli hur soft som helst i alla fall.

Skulle skriva en del idag men Catrin kommer och hamtar mig snart vi ska ivag pa bio, sa bloggar kanske senare ikvall om det om jag inte stupar e ratt trott idag!!

pEacE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0