Satan dar sprack byxan

Jajjemensan, skulle bara satta i kamera sladden i datorn och riiisch sa var det ett hal..
Attans, jag som bara har ett par jeans har, ska jag ga runt har i trasiga klader??
Hoppas det inte blir varre kanske rentav blir snyggt annars blir det shorts av dom..

Har just kommit hem fran bio med Catrin och Emma det var den samsta bion nagonsin.
Men jag hade det skoj enda =) Harliga manniskor man traffar pa har borta.

pa tal om harliga manniskor, en av de harligaste ska lamna min stad.. kommer bli sa tomt!!
Luderisch kommer sakna sin Bitch.

Foton fran dagen:

  
Jag och horsi pa scouterna, totton var blind.

image52
Joda det ar jag och Homer nu ;o). (7-27-07, PREMIAREN, -i'll be there)


Kommentarer
Postat av: elin

hej sandra!!! jag har inte kommenterat din blogg på länge för det har inte fungerat att kommentera... men jag läser den iaf... kraam

2007-07-12 @ 18:40:21
Postat av: Anonym

Vad bra =) det e val du och sara som e dom trognaste lasarna haha.. har far man tjata en massa for att lagga en kommentar, men de vet ju du!! ;)

2007-07-14 @ 00:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0