Send me some music please

Nu mina vanner har jag en uppgift, nar man sitter har borta pa andra sidan jordklotet behover man lite hjalp sa hara.
Jag har kopt en iPod idag, eftersom min mp3 vagrade att ladda har och nu har jag inte mycket till musik att lagga over pa den.
Sa Sara du har en bra musik smak (som jag gillar), kan vi bestamma en bra data tid da du har tid att skicka over en mapp musik till mig?... haha jo igen ;)
Sen alla andra som har min msn har, please send me some good music! ;o)

Till er som inte har min msn och laser min blogg.
Ni far garna skriva in bra musik tips, artister och latar. vore valdigt hyggligt =).
Har inte sa mycket till egen musik smak tror jag sa ar oppen for ny musik.
Jag gillar mest Trance, psychadelisk musik, reggae, svensk hiphop men ocksa Rn'b sa det mesta funkar for mig.
MEN INTE SCHLAGER !!

Vore schyst med nan "pumpa" musik, musik du blir peppad av nar du tranar, springer eller drar en powerwalk, det skulle Sandra gilla.. Vill ha musik man blir glad utav och pigg !



Thank you


Kommentarer
Postat av: Sara

kanske ikväll?:)

2007-07-17 @ 09:48:39
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0