Ser ni nagon skillnad?

                     

Kollar igenom lite bilder fran tiden har och sag nu att jag fatt lite farg sen jag kom hit, det ar svart att se pa sig sjalv har. Men genom kort sa ser jag i alla fall, hur harligt som helst! Jag ar brun =)
Kommer sakert bli massa brun innan min tid ar klar har, hoppas jag aldrig mer blir blek.. Mycket finare att vara brun, jag kanner mig i alla fall fraschare som brun an blek.. Pa forsta bilden har jag varit i Florida i kanske 2 veckor och den andra biden ar tagen fran i torsdags 19/7.

Imorgon ar det sondag och jag ar ledig.. LEDIG!!! Da ska jag, Catrin, Stephanie och tysk nr 2 till Miami. Det ska bli grymt kul tycker jag.. Kanske blir lite South beach? , ga omkring i affarer kanske och kaka. Vet inte riktigt vad man gor i miami men nagot kul ska vi hitta pa.. Jag har alltid kul nar jag gor nagot har.


Skal mina vanner!
  << FuZZy nAvel >>


Kommentarer
Postat av: Anonym

auwh bara kort pa mig... vackert va? ;)

2007-07-22 @ 03:21:02
Postat av: Sara

Aah men du är brun på kort 1 också

2007-07-23 @ 09:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0