skruvad drom

Vilken kvall... Forstar inte hur barnen kan ha sa svart att lyssna pa en!?
Inte ens en reaktion nar man forsoker fa dom att hora upp.
Sen borjar nagon tjuta, de grater en massa har.. Ar Amerikanska barn kansligare eller bara omognare an svenska? Borjar undra.. Pappan i familjen ar borta nu sa det ar val darfor allt gar overstyr.
Imorgon kvall kanske jag slipper det har iaf da kanske jag ska traffa tva tjejer. Skulle vara skont..

Nu har barnen gatt och lagt sig och jag funderar pa mina nara och kara dar hemma..
Saknar dom sa himla mycket.
Drommer om mina vanner nastan varje natt, tankte dra nattens drom lite kort har;

Jag och Tommy gar langs Mackedonkan i Eskilstuna sen tranger vi hop oss i en mathiss och aker upp till ett hotellrums liknande rum. Dar sitter en full Kattis, Camilla och en stirrande och tyst Sara. Hon ar glansig i pannan, helt knapptyst och bara stirrar runt. Medans de andra blir som helt galna, Kattis och Camilla brottas i soffan, helt plotsligt ar Kattis brost ute och viftar. Vart kladerna tog vagen vet jag inte.. For Sara vart allt sa jobbigt sa hon satte sig i mathissen for att aka upp och ner, lite psykos liknande. Tommy borjade brottas med Kattis och Camilla. Jag satt lungt och drack mina ol med nan annan typ, vi satt och pysslade med nagot. haha skruvat va?

Aven att jag saknar vannerna dar hemma sa kanner jag att jag skulle vilja stanna har mycket mycket langre.. Tre manader ar fort kort, jag vill vara har sa lange som de andra. Men ska fundera lite pa det mer nar jag vart har i tva manader i alla fall. Det gar ju att forlanga visat, men om jag ska vara har sa lange behover jag nog battre arbetstider, lon och en bil.. Jag ar nojd med mina tider och sa nu, men jag ska ju heller inte vara har sa lange.De andra tjejerna har ju bil och kan oftast hjalpa mig men om man ska vara har en langre tid vill man ju ocksa kunna hjalpa till att kora och sen vara oberoende utav andra. Sa vore det nice att bo narmare stranden..

Sa nagon som ar sugen pa at dra ivag med mig en annan gang? Letar upp varsin familj i anrheten av varandra och sa har vi det sa sjukt bra!! haha Jag tycker det later som en bra ide.. Annars en spanska kurs?

Nu ar det natt natt for Sandra..

¢¾

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha bilderna kommer i veckan någon gång :D

2007-07-10 @ 14:48:55
Postat av: Sara

skulle faktiskt kanske kunna åka någonstans tillsammans me nån?

2007-07-10 @ 18:45:22
Postat av: Anonym

Jag e nan!! =)

2007-07-11 @ 06:50:08
URL: http://sunniie.blogg.se
Postat av: Anonym

jepp amerikanska ungar är bortskämdare och mer ouppfostrade..... de är små äckliga ungar som ska ha STRYK.. kan inte ta ett nej, kan inte ta att de förlorar... riktiga skitungar som man vill ta hårt i armen och skälla på... gasta allt du kan sandra de ger med sig ju mer du skrämmer de äckliga små skitungarna... detta medelande är från en totalt anonym människa... hmmm du kan ju bara gissa

2007-07-12 @ 18:44:31
Postat av: Anonym

Haha aa jag forstar precis dig anonym! de ar aldelles for bortskamda, helt sjukt.. Men det har blir en bra erfarenhet hur jag INTE ska uppfostra min sota perfekta unge :p

2007-07-14 @ 00:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0