Solbrand

Antliigen har man brant sig.. Jag har ju fatt farg sa gott som varje dag, men jag har aldrig brant mig.
Men lyckades fa en rod fejja igar, det tyckte jag var kul haha.
Idag pa min morognpromenad fick jag varsta lyckoruset, jag fick stafras och borjade hoppa runt lite med Candy.
haha maste sett knappt ut, men det ar ingen som ser. =) och heller ingen som kanner mig har!

Nu borjar jag snart jobba, undra vad man ska hitta pa. Hoppas Bret vill leka i poolen, vill helst inte ga till parken eftersom det ar ratt langt dit och vadret ar valdigt osakert har. Aven om himlen ar klarbla sa kan den snabbt andras till svart och det borja forsa ner regn. helt crazy har.. =)

¢¾

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0