Spa kvall

 Sondag:
Vaknade upp pa tok for tidigt det var stralande sol och vi hade ju planerat stranden idag. TOPPEN!
Emeli kom och hamtade mig vid 12.3o och vi for ivag mot Fort lauderdale, igen. Det ar dar allt hander ;)
Sofie hade just kommit till Maria och hon Maria klev ut ur det stora slottet, det var henne vi skulle hanga hos ikvall.
Hennes vard familj var nagon annan stans. Vi for ivag i den gamla Volvon till Cheesecake factory ett riktigt fint och dyrt stalle sag det ut som. Men pa insidan var det kallt och en massa liv fran baren, ingen vidare matro dar. Jag at Pasta med nan kyckling bit, hur ackligt som helst.. Men sen sa var det dessert dags, baah jag gillar inte cheese cake tankte jag. Men hittade Brownie med varm choklad sas och glass till, yami! Den ska jag ha.
Det var en dessert jag skull kunna delat med alla fyra, den var sa stor och sa sjukt good!! Fick inte i mig hela utan delade med mig, madde lite illa sen.
Nar vi skulle kila till stranden hade regnet hunnit ifatt oss och det kommer inte bli sol forens om 3 timmar igen ungefar. Sa vi akte till Maria igen dar vi kom fram till att vi ska ha en SPA kvall, med mat och film.

Jag och Sofie akte och kopte ansiktsmask, hamtade fotbad och lite annat pyssel. Emeli och Maria akte till Publix och storhandlade, de hyrde Ondskan som film ;).
Nar vi mottes upp hos Maria igen var vadret fint igen sa jag och Sofie tagga till stranden medans de andra lagade mat.. I looove the beach!! den var lang och det var ratt mycket folk (fast klockan var 18.3o) sen fanns det en krog i narheten, jo jag blev torstig !! Vi plaska lite i havet sen lag vi och sola till halv atta. 

Hos Maria igen fick vi lasagne och vin, gotti gott gott ! Efter maten borjade vi fixa var Spa horna ;)
Det blev fotbad, asniktsmask, malade tanaglar, naglar  och at massa frukt!
Hel soft !
Sen blev det film, Ondskan.. Vi hann sen en timma ungefar sen var vi tvugna att kora hem mig, jag blev nastan lite sma snurrig utav vinet, yiiiiha!
Vi hamnade i trafik ko och koade i 1 TIMMA det var vagarbete pa gang, har jobbar de om naterna p.g.a varmen antar jag. Sa bilfarden som skulle tagit oss 40 minuter tog oss runt 2 timmar..

Helskona tjejer jag traffat har! =)

                           
                    
1. Jag pa stranden  
2. Maria o Emeli 
3. Sofie o Sandra 
4. S hjarta R, 1 ar nu hjartat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0