Stanna i Florida eller aka hem igen?

Har lite funderingar over hur jag ska gora, snart har ju min halva tid gatt har och jag trivs sa bra har..
Trivs sa bra att jag inte vet om jag vill aka hem, kul att komma hem i september och fa genomlida hela hosten.
Da kanns de det battre att komma hem i november tycker jag i alla fall, det jobbiga da ar ju att jag maste jobba en/tva manader till men jag kommer ocksa att fa vara i Florida langre och det ar ju sa himla schyst har.

Men Robban ar inte alls positiv till att jag har planer pa att stanna har langre. Jag forstar honom, saknar ju hem till honom med, men inte till sjalva vardagen man lever i dar hemma.. Hur kul ar det liksom, vakna, jobba, trana, kaka och sova.. pa ett ungefar ar det ju sa en dag ser ut.
Har ar det i alla fall schyst vader, bra shopping, STRANDEN och tjejerna man traffat har dom e hel skona!
Fast det ar klart vannerna dar hemma ar de skonaste, grymmaste och bastaste en Sandra kan ha ;)

Om jag nu ska stanna har langre, maste jag boka om min biljett (om det inte ar for dyrt), aka utanfor USA och komma tillbaka eller ringa svenska ambassaden och soka om en manads langre visa och sen forsoka far Robban att inte bli allt for sur pa mig..  Har lite besluts angest enda, hur ska jag gora ?
Trivs ju sa bra och det kanns som jag kommer att fa mer ledig tid sen nar killarna borjar skolan, det kommer vara sa mycket lugnare och skonare har i hemmet. Det ar ju den lediga tiden jag njuter av som bast. Sen om jag stannar har blir det en tur till Universal ocksa tror jag, det vore grymt!

Jag, Catrin och nagra till? har planer pa att aka till Bahamas en svang ocksa bara over dagen eller om vi stannar en natt. Det ska bli riktigt nice, annars vill jag aka till Key west en svang. Maste fa se lite mer utav kusten ;)

Hm ja de var mina funderingar.. Hur det blir vet jag inte an, funderar for fullt men jag vet det att  3 manader e alldeles for kort tid for att hinna med allt man vill.. Det har ju redan gatt 1 manad och det ar inte langt till augusti sa det ar ungefar 46 dagar kvar tills jag aker hem =*(

   Eskilstuna vs.  Florida ?    



Kommentarer
Postat av: elin

om du trivs så bra så tycker jag helt klart att du ska stanna, nu när du har chansen. du kommer ju jobba mycket mindre sen i höst eftersom ungarna är i skolan till halv tre.. vad kul agtt du trivs så bra, du kan få trivas lite för mig med hihi =)

2007-07-18 @ 14:14:47
URL: http://elinabelina.blogg.se
Postat av: Sara

Jag kommer ju sakna dig ännu mer. Jag skulle vilja åka på min sista minuten resa till dig isåfall. =) Det skulle va kul om vi kom och hälsade på va? men de kostar rätt mycket va? SAKNAR DIG

2007-07-18 @ 15:47:23
URL: http://saaraans.blogg.se/
Postat av: Anonym

ne det ar inte sa dyrt.. och om du kommer kan du sakert bo har. men om jag stannar langre sa tar jag ledigt mina 10 sista dagar och sa hittar vi pa massa kul! som e billigt ;)

2007-07-18 @ 18:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0